Κατά καιρούς όλοι ακούτε την λέξη "επιδοτήσεις", αλλά οι πληροφορίες που έχετε σχετικά είναι περιορισμένες.
Αυτό πολλές φορές οφείλεται κυρίως στην εσκεμμένη ελλειπή πληροφόρηση από τους αρμόδιους, ώστε τα προγράμματα να τα επωφελούνται... λίγοι.
Ακόμα και να προλάβετε να πληροφορηθείτε, και να βρείτε προκηρύξεις και οδηγούς, η γλώσσα που χρησιμοποιούν είναι δυσνόητη στους περισσότερους.
Από εδώ και πέρα λοιπόν, ως σύμβουλος επιχειρήσεων που είμαι, θα φροντίζω να ενημερώνεστε εγκαίρως και να σας βοηθήσω στο μέτρο του δυνατού ώστε να επωφελείστε και εσείς από όλα τα προγράμματα επιδοτήσεων που θα βγαίνουν.
Ότι ανακοινώνεται θα το ποστάρω εδώ.
Ότι ερωτήσεις και απορίες έχετε λοιπόν σχετικά με αυτά, να τις ποστάρετε εδώ και θα προσπαθώ να σας απαντήσω το συντομότερο.
Στη διάθεσή σας...
Moss
Υ.Γ. Καλύτερα να μην μου στέλνετε e-mail, ώστε αυτά που ρωτάτε να τα βλέπουν και οι υπόλοιποι. (εκτός βέβαια αν αφορά επιχειρηματικές ιδέες που δεν θέλετε να μοιραστείτε)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντιση.Με πεισατε, πηγα σημερα στον συμβουλο επιχειρησεων.Οπως μου ειπαν η προθεσμια υποβολης αιτησεων λυγει στις 15 Οκτωβριου και οτι μπορω να δηλωσω την εδρα το σπιτι για το ηλεκτρονικο καταστημα που θελω και αργοτερα να προχωρησω για το κανονικο.Θα κανω μια προσπαθεια.Θα ηθελα να ρωτησω ομως απο ποια κριτηρια εξαρταται η εγκριση,υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω συμπληρωνοντας την αιτιση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που θα πρέπει να κάνεις τώρα είναι να προσέχεις γιατί όποιος βιάζεται σκοντάφτει, όπως λέει και ο λαός. Δεν ξέρω με ποια κριτήρια επέλεξες σύμβουλο, αλλά θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός. Επίσης, όλοι γνωρίζουν πως ειδικά τα ηλεκτρονικά καταστήματα υπερτιμολογούνται πολύ εύκολα, οπότε να είστε προσεκτικοί και να αποφύγετε τις υπερβολές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τα κριτήρια επιλογής, πήγαινε στο θέμα με την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα (εδώ στο site) και κατέβασε τον Κανονισμό Υλοποίησης. Στο άρθρο 9, παρ.α, β, και γ, αναφέρονται όλα τα κριτήρια αξιολόγησης.
Τα σπουδαιότερα είναι: Η καινοτομία, οι σπουδές σου, η εργασιακή σου εμπειρία, οι θέσεις απασχόλησης (αν δημιουργήσεις), κ.ά.
SOS η καινοτομία. Πρόσεξέ το αυτό, γιατί είναι βασικό κριτήριο επιλογής, και το γεγονός πως θα δραστηριοποιείσαι στο Internet, ΔΕΝ είναι καινοτομία.
Συζήτησέ το με τον σύμβουλό σου. Γι'αύτο τον πληρώνεις άλλωστε. Εσύ δεν χρειάζεται να συμπληρώσεις τίποτα. Είναι δική του δουλειά.
Άμα χρειαστείς βοήθεια, μην διστάσεις να ρωτήσεις.
Καλησπερα σε ολους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι κατοικος εξωτερικου και μελετω τον επαναπατρισμο μου!
Θελω να ρωτησω αν τρεχει η θα τρεξει καποιο προγραμμα νεων αγροτων ωστε να βοηθηθω !
Σκεφτομαι να καλλιεργησω Ροδιες στον Εβρο αλλα ολα αυτα ειναι ακομα υπο μελετη!
Ευχαριστω εκ των προτερων
Γιωργος
Καλησπέρα φίλε goldhunter,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πρόγραμμα που θα μπορούσε να σε καλύψει είναι το Μέτρο 112 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών", Άξονας 1 του προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2007-2013. Μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ: http://www.agrotikianaptixi.gr/Uploads/Files/fakyp15_odigos_apof4.zip
Αυτή την στιγμή έχει κλείσει, αλλά θα ξανανοίξει πιθανώς εντός του 2010.
Αν είσαι διατεθειμένος να διευρύνεις τους ορίζοντές σου, και να μην περιοριστείς μόνο στην καλλιέργεια, υπάρχουν πολλά προγράμματα για μεταποιητικές δραστηριότητες. Δηλαδή να μην πουλάς απλά τα ρόδια, αλλά να φτιάχνεις προϊόντα από αυτά, και μάλιστα με προοπτική εξαγωγών. Δεν ξέρω πόσο καιρό λείπεις από την Ελλάδα, και δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, ειδικά για τους γεωργούς, οι οποίοι έχουν να ανταγωνιστούν τα φθηνότερα αντίστοιχα προϊόντα των Βαλκανίων που εισάγονται. Θα πρέπει λοιπόν να βρεις τρόπο να επιβιώσεις τον ανταγωνισμό. Ευχαρίστως να το συζητήσουμε παραπάνω άμα θέλεις.
Φιλε Moss σε ευχαριστω για την απαντηση σου και την βοηθεια σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι 45 ετων και τα μισα μου χρονια τα εζησα εξω!
Ειχα 8 χρονια ελλαδα πριν ξαναφυγω πριν 1 χρονο παλι εξω!
Ξερω πολυ καλα τις δυσκολιες που εχει η Ελλαδα για αυτο εξαλου ξαναφυγαμε!
Το κρατος εδω εχει μια ρυθμιση για μεταναστες που αν προλαβω να επωφεληθω εν οψει αλλαγων στα κριτηρια θα εισπραττω 600 ευρω τον μηνα αρκει να φυγω απο την χωρα!
Ελπιζω με αυτα την δουλεια μου και την ενταξη της συζηγου σε προγραμμα επειδη εγω δεν δικαιουμαι ωστε να καλλιεργησουμε τα κτηματα που εχουμε να ειμαστε πλεον καλα στην ποιο ακριβη χωρα της ευρωζωνης που ειναι η Ελλαδα!
Ευχαριστω και παλι και οτι θελεις να συζητησουμε εδω θα ειμαι!
Καλησπέρα και απο μένα! Αγαπητέ moss παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις πάντα ευθείς και καλοπροαίραιτες συμβουλές σου και θα θελα και γω να σε ρωτήσω κάτι. Ενδιαφέρομαι να ανοίξω ένα εμπορικό κατάστημα με συνέταιρο στο άμεσο μέλλον. Απ' όσο το ψαξα το πρόγραμμα που μας καλύπτει ίσως είναι αυτό της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Τα κεφάλαια μας είναι λίγα, δεν θα έχουμε προσωπικό αλλά είμαστε σχετικά διαβασμένες γι αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Οι απορίες μου είναι :
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Αναμένεται να τρέξουν προγράμματα για νέους επιχειρηματίες λόγω της σχεδόν χρεοκωπημενης οικονομίας μας; Αν ναι γνωρίζουμε τα ποσοστά επιδότησης
β)Οι τράπεζες θα δανειοδοτήσουν χωρίς εξασφαλίσεις νέους επιχειρηματίες σε αυτή τη φάση και σε τι ποσοστό;
γ)Θεωρείς σοφή την επιλογή να προχωρήσει κανείς σε έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας χωρίς σημαντικούς ίδιους πόρους κάτω από τόσο ρευστές οικονομικές συνθήκες;
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα Σταυριανή!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα μπω κατ'ευθείαν στο θέμα:
α) Σίγουρα θα τρέξουν νέα προγράμματα. Η οικονομία έχει ανάγκη από νέες επενδύσεις, και εμείς έχουμε τα λεφτά του ΕΣΠΑ να κάθονται. Έχουμε απορροφήσει μόνο το 4%! Το πρόγραμμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας ενδέχεται να ανοίξει σύντομα. Αλλά να ξέρεις πως ακόμα δεν έχουν βγει τα αποτελέσματα αξιολόγησης του αντίστοιχου περσινού, οπότε καταλαβαίνεις. Απ'ότι ανακοίνωσαν, θα βγουν μέσα στον επόμενο μήνα. Όσο για τα ποσοστά, δεν μπορούμε να ξέρουμε ακόμα. Πέρυσι ήταν 50-60%, αλλά πολλά από τα προγράμματα που άνοιξαν αυτόν τον μήνα είναι από 30-45%. Καλύτερα όμως να μην κάνουμε υποθέσεις και να περιμένουμε...
β) Αυτό εξαρτάται από εσάς. Αν παρουσιάσετε στην τράπεζα ένα πολύ καλό business plan, σε συνδυασμό με το ενδεχόμενο χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ, δεν έχουν λόγο να σας αρνηθούν.
γ) Κατ'αρχην να ξέρεις πως πολλές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου ξεκίνησαν σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Θα μπορούσα να σου το τεκμηριώσω αυτό, αλλά θα φλυαρώ. Αυτό που λες πως διαθέτετε περιορισμένα κεφάλαια μπορεί να μην έχει καμιά σημασία, γιατί και η επένδυσή σας να μην απαιτεί μεγάλο κεφάλαιο. Απλά να μην κάνεις το μοιραίο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι: Να επενδύσεις μέχρι και το τελευταίο σου ευρώ στο στήσιμο της επιχείρησης. Όσα και να ξοδέψεις, καλό θα ήταν να διαθέτεις μια ρευστότητα ικανή να καλύψει τουλάχιστον ένα 6μηνο από τα λειτουργικά σου έξοδα χωρίς κανένα έσοδο. Θα εκπλαγείς πόσοι κάνουν αυτό το λάθος, και δεν έχουν μετά να πληρώσουν ούτε το ρεύμα του πρώτου διμήνου.
Είναι πολλά που μπορούμε να συζητήσουμε. Για ότι χρειαστείς και και θες να ρωτήσεις, μην διστάσεις.
καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ενοικιασω ενα ξενοδοχειο 30 δωμ στο λουτρακι και θα ηθελα να ξερω εάν υπαρχουν επιδοτήσεις που αφορούν ανακαίνιση σε νέες εταιρίες χωρίς καμμία οικονομική χρήση.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.
Καλησπέρα Δημήτρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήδυστυχώς αυτή την στιγμή δεν τρέχει κάτι που να μπορεί να σε καλύψει. Το μόνο που υπάρχει αυτή την στιγμή σχετικά με τον τουρισμό είναι ο "Πράσινος Τουρισμός", αλλά αφορά μόνο υφιστάμενες επιχειρήσεις. Σύντομα αναμένεται ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος, αλλά μένει να δούμε τους τελικούς του όρους, γιατί οι πληροφορίες μέχρι στιγμής είναι ασαφής. Αν υπάρχει κάτι νεότερο θα το ποστάρω. Στην διάθεσή σου για ότι χρειαστείς.
καλησπερα και απο μενα και ευχαριστω για την απαντηση σου
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σου ειμαι ευγνωμων εαν ποσταρεις κατι πιο συγκεκριμενο για τον αναπτυξιακο νομο
Να'σαι καλά Δημήτρη, αν ανακοινωθεί κάτι (επίσημο πλέον), θα το ανεβάσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα τρεχει κατι αυτο τον καιρο που θα μπορουσε να με βοηθησει, θελω να ανοιξω καφε-τυροπιταδικο κ ειμαι νεος 24 ετων...εχω κ αδερφη διαθεσιμη αν χρειαστει!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω εκ των προτερων!
να αναφερω πως η αδερφη ειναι μολις 18 χρ. κ απο οτι βλεπω η γυναικεια επιχειρηματικοτητα ξεκιναει απο ηλικιες 22....προβλημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 4n74945, αυτή την στιγμή δεν τρέχει κάτι, αλλά να ξέρεις πως σε κανένα από τα προγράμματα που βγαίνουν πλέον ΔΕΝ επιδοτείται η δημιουργία καφέ-μπάρ και συναφών δραστηριοτήτων. Οι επιδοτήσεις δίνονται από την ΕΕ και το κράτος για επιχειρήσεις σε κλάδους που προφέρουν ανταγωνιστικότητα ή χρειάζονται ενίσχυση, τουλάχιστον όσον αφορά την δημιουργία νέων. Επιχειρήσεις αυτού του είδους που σε ενδιαφέρει, δυστυχώς δεν ανήκουν, ας πούμε, σε τομείς ενδιαφέροντος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι καλύτερες πιθανότητες που έχεις είναι αν βρίσκεσαι σε μικρό νησί ή ορεινή περιοχή , και μπορείς να το συνδυάσεις με τον τομέα του Τουρισμού.
dimitri, έχει δημοσιευθεί ο Νέος Επενδυτικός Νόμος 3908/2011, και απ'όσο φαίνεται από το ΦΕΚ, μπορεί να σε καλύψει. Τον έχω ανεβάσει και θα τον βρεις εδώ στο blog, είτε στην αρχική σελίδα, είτε από τις θεματικές ενότητες. Στην διάθεσή σου για ότι χρειαστείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήκατ'αρχην συγχαρητηρια για την πολυτιμη βοηθεια σου. Ενδιαφερομαι να ανοιξω ενα εμπορικο καταστημα με ενδυση-υποδηση σε νησι οπου διαμενω. Ειμαι 38 ετων μακροχρονια ανεργη.Γνωριζεις αν θα ανακοινωθει καποιο προγραμμα μεσα στους επομενους μηνες μεσω του οποιου θα μπορω να επιδοτηθω? Το καταστημα σκεφτομαι να το ανοιξω συνεταιρικα με καποια φιλη μου. Δικαιουμαι ολο το ποσο της επιδοτησης? Και τελος πρεπει να εχω καποιο κεφαλαιο σε καποια τραπεζα για να παρω την επιδοτηση η δεν ειναι απαραιτητο?
Σ'ευχαριστω πολυ.
Καλημέρα Μύρνα. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάτι ανοιχτό, αλλά σίγουρα θα υπάρξει κάποια στιγμή. Δυστυχώς, δεν μπορώ να ξέρω πότε. Για να προετοιμάζεσαι όμως, και κυρίως να κρίνεις αν σε συμφέρει καν να ασχοληθείς με την επιδότηση (είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά αν θες την κάνουμε), καλό θα είναι να διαβάσεις τα παλαιότερα που υπήρχαν, καθώς οι όροι είναι σχεδόν οι ίδιοι κάθε φορά. Το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ: http://www.oaed.gr/Repository/FI_1503.file
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να υπάρξει επίσης και κάποιο πρόγραμμα από το ΕΣΠΑ ή από τα ΠΕΠ που θα μπορέσει να σε καλύψει. Ακόμη, αν το νησί που βρίσκεσαι ανήκει σε κάποιες ειδικές διατάξεις, μπορεί να έχεις και παραπάνω προνόμια.
Επειδή είναι γενικότερα μεγάλη κουβέντα, δες λίγο τα παραπάνω και συζητάμε περαιτέρω.
Τώρα, συγκεκριμένα για την ιδέα σου, να ξέρεις πως όλα τα προγράμματα είναι ανταγωνιστικά, και περνάνε αυτά με την μεγαλύτερη βαθμολογία. Για να έχεις πιθανότητες, θα πρέπει η επιχείρησή σου να έχει σίγουρα κάποια καινοτομία. Αξιολογείται σε μεγάλο βαθμό.
Η επιδότηση δίνεται στην επιχείρηση, και όχι στον κάθε έταιρο. Δηλαδή, δεν θα πάρετε ξεχωριστά εσύ και η συνέταιρός σου, θα αξιολογηθείτε και οι δύο μαζί. Το ποσό της επιδότησης είναι από κοινού.
Τέλος, για τα ίδια κεφάλαια, στα μικρο-προγράμματα του ΟΑΕΔ δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση, αλλά εξετάζεται κατά την αξιολόγηση, και όσο μεγαλύτερο το ποσοστό κάλυψης των δαπανών από ίδια κεφάλαια, τόσο μεγαλύτερη και η βαθμολογία που θα πάρεις. Για τα προγράμματα του ΕΣΠΑ αντιθέτως, απαιτείται να δείξεις τουλάχιστον το 25% της συνολικής δαπάνης.
Σκέψου αυτά και μιλάμε πάλι.
Καλημερα Moss. Σ'ευχαριστω για τις συμβουλες σου. Εχω διαβασει σχετικα, αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι αυτο που ανεφερες για το αν αξιζει καποιος να ασχοληθει με την επιδοτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για το καταστημα ενδυσης-υποδησης που σκεφτομαι να ανοιξω ειναι σε ενα χωριο μακρια απο την πολη της Μυτιληνης με αρκετο κοσμο και κανενα ανταγωνιστικο μαγαζι. Δυσκολευομαι να βρω κατι πρωτοποριακο για να στηριξω αυτη την ιδεα, ειμαι σιγουρη ομως πως θα παει καλα.
Θα το εκτιμουσα πολυ αν μπορουσες να με βοηθησεις με καποιο τροπο. Σ'ευχαριστω.
Καλησπέρα και πάλι Μύρνα, και συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να σου εξηγήσω τι εννοώ λέγοντας πως ίσως δεν σε συμφέρει να επιδοτηθείς, θα φέρω ένα παράδειγμα:
Για να φτιάξεις ένα μαγαζί ένδυσης-υπόδησης, αν υπολογίσουμε διαμόρφωση χώρου (βαψίματα, γυψοσανίδες, φωτισμός, ράφια, ηλεκτρολογικά, κλπ) και ταμειακή μηχανή, χονδρικά δεν πρόκειται να σου στοιχίσει πάνω από 10.000 με 15.000 ευρώ.
Στα προγράμματα του ΕΣΠΑ όμως, ο ελάχιστος συνολικός προϋπολογισμός ήταν π.χ. πέρυσι 30.000. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως για να μπορέσεις να επιδοτηθείς, θα πρέπει να αυξήσεις τις δαπάνες σου ώστε να φτάσεις αυτό το ποσό. Έχουμε λοιπόν 30.000, από τα οποία η επιδότηση είναι 50%, δηλαδή 15.000 ευρώ. Τα υπόλοιπα όμως θα είναι δικά σου (είτε όλα δικά σου, είτε κάποια από δάνειο). Επιπροσθέτως, επιβαρύνεσαι με το συνολικό ΦΠΑ των 30.000, το οποίο δεν επιδοτείται, δηλαδή 30.000 Χ 23%= 6.900 ευρώ. Για να συνοψίσουμε, τελικά θα βάλεις από την τσέπη σου 15.000 + 6.900= 21.900 ευρώ, αντί των 10000 με 15000 που θα σου στοίχιζε από μόνη σου...
Όσο για τον ΟΑΕΔ, θα σου πω το εξής: το 2010 για το πρόγραμμα επιδότησης άνεργων γυναικών υπήρχαν μόνο 1875 θέσεις για όλες τις Περιφέρειες Αμιγούς Στόχου Σύγκλισης, δηλαδή: Kρήτη, Ιόνια Νησιά, Β. Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία & Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησος. Νομίζω πως καταλαβαίνεις πόσες πιθανότητες είχες, αφού κατατέθηκαν γύρω στις 9000 προτάσεις... Για να μπορούσες να έπαιρνες πολύ υψηλή βαθμολογία ώστε να είχες πιθανότητες να είσαι εσύ μια από τις 1875 αυτές, θα έπρεπε σίγουρα να είχες κάποια καινοτομία, και ίσως να προσλάμβανες και προσωπικό, πράγμα το οποίο και πάλι θα ανέβαζε κατακόρυφα τον προϋπολογισμό σου.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, απλά θέλω να γνωρίζεις την πραγματικότητα, ώστε να προετοιμαστείς κατάλληλα.
Στην διάθεσή σου.
καλησπερα Moss
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιδοτηση παιρνουν μονο αυτοι που δεν εχουν αναγκη να παρουν με τις προυποθεσεις που υπαρχουν για να παρεις μια επιδοτηση
Καλησπέρα Δημήτρη, είναι γεγονός αυτό που λες, αλλά αυτό κυρίως γίνεται όχι λόγω των προϋποθέσεων, αλλά της εσκεμμένης έλλειψης πληροφόρησης, όπως είπα και παραπάνω. Όπως όλα στην Ελληνική Νομοθεσία, έτσι και εδώ υπάρχουν πολλές "τρύπες" γύρω από τα πάντα. Αρκεί να υπάρχει κάποιος να σε βοηθήσει σε αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έμαθα και εγώ με τον δύσκολο τρόπο αυτό που σου λέω, καθώς όταν ήμουν μικρότερος, πριν ασχοληθώ με αυτή τη δουλειά, έψαχνα απεγνωσμένα να βρω τρόπο να χρηματοδοτήσω τα τότε "όνειρά" μου, ανεπιτυχώς. Τελικά, πως τα έφερε η τύχη και έμπλεξα με αυτή την δουλειά. Αυτός είναι και ο λόγος που έφτιαξα αυτό το Blog. Αν έβρισκα κάτι αντίστοιχο τότε, ίσως να ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα για εμένα... (εντάξει, τέρμα η ψυχανάλυση) :)
Καλημέρα , αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα προσπαθώντας να βρω πληροφορίες σχετικά με επιδοτήσεις, είναι τραγική η ενημέρωση που (δεν) παρέχεται σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα από τους αρμόδιους φορείς !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσφατα απολύθηκα (είμαι γραμμένος τον ΟΑΕΔ) και λόγο της ηλικίας μου 41 ετών με ένα παιδάκι δεν είναι εύκολο να βρω δουλεία (τομέας πληροφορικής) . Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δραστηριοποιηθώ σαν ελεύθερος επαγγελματίας πλέον στον τομέα της πληροφορικής .
Θα με βοηθούσε πάρα πολύ οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις επιδοτήσεις νέων επαγγελματιών ή καθοδήγηση για το πώς να είμαι συνεχώς ενήμερος
Στον ΟΑΕΔ δεν έχουν ιδέα …..και δεν έχουν κανένα πρόβλημα το παραδεχτούν !
Επίσης βλέπω συνεχώς μπροστά μου σχετικά με την «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 22-64» για τους άντρες γιατί δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ? ή μήπως υπάρχει ?
Για το πρόγραμμα « ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΤΟΥΣ 2009» θα υπάρξει Γ΄ κύκλος
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Καλησπέρα Τάκη, είναι γεγονός η έλλειψη πληροφόρησης όπως λέγαμε και παραπάνω. Δυστυχώς, αν δεν γνωρίζουν οι ίδιοι στον ΟΑΕΔ, δεν μπορώ να γνωρίζω ούτε εγώ... Υποθέτω όμως πως κάποια στιγμή θα ανοίξει, το πιθανότερο μέσα στο 2011. Έτσι και αλλιώς, στην περίπτωσή σου δεν θα πρέπει να βιαστείς. Σε συμβουλεύω να κάνεις τα εξής βήματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Να κάνεις ένα σωστό business plan, ώστε να έχεις μια πραγματική εικόνα για το αν σε συμφέρει να υλοποιήσεις αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις. Για να μην επεκταθώ περισσότερο, αφού είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σημαντικό, πήγαινε καλύτερα στην θεματική ενότητα "Business Plans" που έχω εδώ στο blog, θα βρεις εκεί ό,τι χρειάζεσαι.
2) Κατέβασε τα παλιά προγράμματα που ανήκουν στον κλάδο που σε ενδιαφέρει (όπως αυτό του ΟΑΕΔ που αναφέρθηκες)και διάβασε καλά όλους τους όρους και προϋποθέσεις, ώστε να προετοιμαστείς κατάλληλα. Για παράδειγμα, τα προγράμματα του ΟΑΕΔ απαιτούν να έχεις παρακολουθήσει τα σεμινάρια επιχειρηματικότητας που κάνουν, αλλιώς δεν μπορείς να υποβάλεις πρόταση. Θα πρέπει να τα παρακολουθήσεις. Όλα τα προγράμματα επιδοτήσεων είναι ανταγωνιστικά, που πρακτικά σημαίνει πως περνάνε π.χ. οι 1000 καλύτερες βαθμολογικά προτάσεις. Οπότε όσο καλύτερη η βαθμολογία σου, τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να επιλεγείς.
Ξεκίνα με αυτά, και συζητάμε για οτιδήποτε χρειαστείς.
Καλή δύναμη σου εύχομαι, και μην απογοητεύεσαι.
Στη διάθεσή σου.
Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση !!! κατ' αυτόν τον τρόπο θα κινηθώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τα σεμινάρια επιχειρηματικότητας του ΟΑΕΔ ..δυστυχώς δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για αυτά, αν θα γίνουν, πότε θα γίνουν και πως μπορεί κάποιος να ενημερωθεί.
Υπάρχει μια ανακοίνωση στο site του ΟΑΕΔ που αφορά στα προγράμματα του 2011 και την πορεία τους.
http://www.oaed.gr/Pages/SN_1317.pg
εκεί αναφέρεται πως στα πλαίσια του ΑΞΟΝΑ Γ’: ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ υλοποιείται το Πρόγραμμα επιχορήγησης 2.500 νέων ελευθέρων επαγγελματιών, ηλικίας 22-64 ετών. Η δαπάνη ανέρχεται στα 60.000.000 ευρώ, με πηγή χρηματοδότησης τον ΛΑΕΚ!!! Τι προκύπτει από όλα αυτά, ότι για το 2011 δεν υπάρχουν νέα προγράμματα και πως κατά την διάρκεια αυτού του έτους απλά θα υλοποιούνται τα παλιά προγράμματα ;
καλησπερα Μοςς ... σημερα ανακαλυψα το blog sou και διαβασα τις απαντησεις που δινεις και πραγματικα σου αξιζει ενα μπραβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ηθελα να σε ρωτησω και εγω με την σειρα μου το εξης.
θελω να ανοιξω μια εκθεση με παιδικα επιπλα (κρεββατια γραφεια) με τον κουνιαδο μου κια διαβαζοντας στη σελιδα του εσπα ειδα οτι δινουν επιδοτηση σε ΟΕ ΕΠΕ ... θελω να σε ρωτησω , αυτη την στιγμη δινουν επιδοτηση ? επειδη ομως δεν εχουμε καταληξει κατω απο ποια μορφη θα ειναι η επιχειρηση , δινουν σε ατομικη επιχηρηση επιδοτηση ?
Ξεχασα να σου προσθεσω ενα σημαντικο στοιχειο.... το πιθανοτερο ειναι η εκθεση να ειναι φρανσαϊς !!
bonjour Moss
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν υπαρχει κατι για νεους επιχειρηματιες?
ενοικιασα ενα ξενοδοχειο και θελω μια βοηθεια
Ζητώ συγνώμη από όλους που δεν απάντησα στα ερωτήματά σας, αλλά έπρεπε να λείψω για λίγο. Θα σας απαντήσω όλους το συντομότερο δυνατόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Moss, Έχω μια μικρή επιχείρηση ( υπηρεσίες συντήρησης και επισκευές μηχ γραφείου) με έναν υπάλληλο απασχολούμενο εδώ και δυόμιση περίπου χρόνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει καμία επιδότηση για ανακαίνιση εσωτερικά του χώρου (ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις κλπ) και εξοπλισμό νέων εργαλείων (υπολογιστές και διάφορα άλλα εργαλεία)
Ευχαριστω εκ των προτέρων
Μιχάλης
Καλησπέρα Μιχάλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτή την στιγμή δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι ενεργό που να αφορά τον τομέα της δραστηριότητάς σου. Το προηγούμενο πρόγραμμα που αφορούσε υφιστάμενες επιχειρήσεις (Α' Δράση ΠΕΠ), βρίσκεται αυτή στην στιγμή στην φάση των τελικών ελέγχων. Ενδεχομένως θα προκηρυχθεί το επόμενο αφού ολοκληρωθεί αυτό, περίπου στο 1ο τρίμηνο του 2012.
Αν υπάρξει κάτι επίσημο, θα το ανεβάσω εδώ στο blog.
Υ.Γ. Κάποια "πουλάκια" στην πιάτσα λένε πως θα γίνει καταιγισμός επιδοτήσεων μετά το τέλος Σεπτεμβρίου, όταν θα ανακοινωθούν και νέα -σκληρά- μέτρα από την κυβέρνηση, ώστε να κατευνάσουν τα πνεύματα...
Δυστυχώς ή ευτυχώς, θα το διαπιστώσουμε...
Γεια σου Moss... Είμαι γυναίκα 40 χρονών (άνεργη 2 χρόνια τώρα)και σκέφτομαι μαζί με τον γιο μου να ασχοληθούμε με το εμπόριο (και e-shop) κυρίως από ανατολικές χώρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛένε πολλά για γυναικείες επιδοτήσεις αλλά πολύ μπερδεμένα...
Αναμένω νέα σου με αγωνία...
Υ.Γ. Εκπληκτικό το blog σου.
Ευχαριστώ πολύ
Η απελπισμένη Γυναίκα.
moss καλημερα
ΑπάντησηΔιαγραφήυπαρχει ενα business plan πιο ετοιμο απο αυτα που εχεις αναρτησει στο μπλογκ για ξενοδοχεια???
ευχαριστω
Υπάρχει κάποιο business plan για έναν νεο πολιτικό μηχανικό χωρίς εμπειρία με μεγάλη έκταση γής?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα σε ολους,εγω εχω καταθεσει φακελο με τον 3299/04 εχω εγκριθει απο την περιφερεια,αλλα με την καταστασει που επικρατει δεν ξερω τι να κανω.Η τραπεζες εχουν παγωσει τα παντα,και η προθεσμια ειναι μεχρι 31/12/2012 να εχεις φθασει στο 50% του εργου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρομαι να ξεκινήσω μια μονάδα εκτροφής κουνελιών (κονικλοτροφεία).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάσσεται σε κατηγορία επιλέξιμη για τα τρέχοντα προγράμματα επιδοτήσεων?
tha ksekiniso ena neo estiatorio kai tha ithela na matho ean trexei kapoia epidotisi...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρέχει ή θα τρέξει πρόγραμμα για μικρές επιχειρήσεις που θα αφορά επαγγελματικό αυτοκίνητο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.!ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ..ΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Κ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΡΟΔΙΕΣ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας, έχω πάρει επιδότηση 1 Δράση ΠΕΠ για ΜΜΕ Επιχειρήσεις στην κατηγορία των Franchise. Θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σε περίπτωση που κλείσει ο Δικαιοπάροχος; Θα πρέπει να επιστραφεί το ποσό της επιδότησης η μπορώ να συνεχίσω ως ανεξάρτητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζω διαβάζω διαβάζω και στην ουσία μονός μου δεν έχω καταλάβει τίποτα…..
Θέλω βοήθεια!!
Έχω κάποια κεφαλαία και θέλω να ασχοληθώ με τον τουρισμό.
Τι κοιτάζω πρώτα ?να πάρω κάποιο οικόπεδο και να υποβάλλω αίτηση για επιδότηση
Η να προβώ σε αγορά έτοιμης επιχείρησης και να υποβάλλω αίτηση επιδότησης για ανακατασκευή? (με την αγορά ημιτελών ξενοδοχείων τι γίνεται?
Ευχαριστω πολύ !
geia sas!!8elw n anoi3w ena kafeneio-mpakaliko st xwrio m gyrw sta 50tm eimai 24 etwn....t epidothsh mporw na parw??mporw h oxi?
ΑπάντησηΔιαγραφήKalimera Moss,
ΑπάντησηΔιαγραφήTha ithela na rotiso sxetika me kenouria epixirisi kai an epidotite kai apo pion forea aftin tis stigmi diladi apo OAED,PERIFERIA,EPIMELITIRIO?
Thelo na anikso magazi gia proti fora me fagito opos,tiropites k.a ala na exo kia ergastirio an afto voithai gia na epidotitho kai oxi mono.
Perimeno tin apantisi sou.
Euxaristo
Dimitra
Γεια σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λενε Ελεανα και ειμαι 25 χρονων.
Ενδιαφερομαι να ανοιξω ενα καταστημα με ειδη σχεδιου, μακετας και ταυτοχρονα εκτυπωσεις . Ξερω οτι υπάρχουν προγραμματα για νεους επιχειρηματιες και θα ήθελα να μάθω τι χρειαζεται για να υπαβάλω αιτηση για επιδότηση (επαγγελματικη στεγη, εναρξη επαγγελματος,εξοπλησμος...?). Την όλη διαδικασια μπορω να την αναλάβω εγω ή πρεπει να απευθυνθω οπωσδηποτε σε συμβουλο επιχειρησεων? Και μιας και είστε της δουλειας...πόσο θα μου κοστισει αν αποφασισω να το αναθεσω σε συμβουλο? Τελος θα ηθελα να ρωτησω πως μπορει κάποιος να βρει ευκολα προμηθευτες για κάτι τέτοιο.
Ευχαριστω πολύ
Καλημερα.Εχω μια μικρη επιχειρηση με τον διακριτικο τιτλο " αναψυκτηριο -οβελιστηριο" στην Μ<εσσηνια σε πολη κατω των 10.000 κατοικων.Ενδιαφερομαι αν υπαρχει κατι σε επιδοτηση ενοικιου ( πληρωνω 400 ευρω το μηνα + χαρτοσημο) ή κατι σε αναπτυξη της επιχειρησης μου ( δημιουργια υποκαταστηματος σε διπλανη πολη με την ιδια ονομασια .Ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήγεια σας τα συνχαρητηρια μου για το blog σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα να σας ρωτησω..
ειμαι 32 χρονον,παντρεμενη με μωρο πρωτη φορα εκανα φορολογικη με το συζηγο μου. ποτε πρην δεν ειχα κανει φορολογικη. τι κρητηρια χρειαζονται για να παρω επιδοτηση..
θα ηθελα να ασχοληθω με το εμποριο λαδιου στο εξωτερικο κ ισως αργοτερα κνα εξαγω κι αλλα ελληνικα προιοντα.. δεν εχω δικο μου λαδι θα το αγοραζω κ θα το πουλαω.. με δικη μου επονημια.
Γεια σας,η μητέρα μου ειναι 48 χρονόν. δεν ανήκει στο ταμειο ανεργίας. Μπορεί να ανοιξει street καφε ή φαστ food; Μπορεί να πάρει επιδότηση; Που πρέπει να πάω για πληροφορίες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ εκ των προτερων.
giorgos larisa
Θέλω να άνοιξε μαγαζί με ζαχαρία. Υπάρχει κάποια επιδότηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήkalhspera eimai 20 xronwn kai skeftomai na anoiksw kafe mazi me enan filo mou.skeftomaste gia epidothsh.mhpws ksereis ti xreiazetai kai pws akrivws leitourgei to thema auto?giati den exoume olo to kefalaio kai skeftomaste mhpws symferei to programma me tis epidothseis.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ.ΕΧΩ ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΠΙΔΟΤΗΘΗ ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα,ηθελα να ρωτησω με τι κριτηρια μπορω να παρω επιδοτηση απο τον οαεδ για να ανοιξω καποιο μαγαζι και τι ποσο ειναι αυτο. ειμαι 22 ετων κ εργαζομαι αλλα συντομα μαλλον θα ειμαι ανεργη κ σκεφτομαι να κανω κατι δικο μου... ευχαριστω (μαιρη)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια διάβασα αυτό το ποστ και νομιζο ειναι ενα απο αυτα που θελω.. λοιπον για να μην σε κουρασω θελω να ανοιξω ενα μαγαζι εχουμε τον χώρο αλλα δεν ξερω τι λεφτα πρεπει να βαλω εγω και τι η τραπεζα η απο καποιο προγραμμα μπορεις να με βοηθήσεις ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα έχω ήδη μια καφετέρεια 10 χρόνια στην περιοχή του βόλου..πρέπει οποσδήποτε να γίνουν καποιες εργασίες ανακαινιση στον εξωτερικό χώρο..θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας για επιδοτήσεις αν τυχών υπάρχουν(είναι θέμα ασφάλειας η ανακαινιση λόγω κακών καιρικών συνθηκών έχει καταστραφεί το εξωτερικο κιόσκι)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα θα ηθελα να ανοιξω μια καφετερεια μπορω να παρω καποια επιδοτηση για αυτο αν ναι ποσα χρηματα μπορω να παρω και ποιες διαδικασιες πρεπει να κανω για να παρω την επιδοτηση ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Θα ήθελα να ανοίξω μια δική μου επιχείρηση με χάντρες και χειροποίητα σε μια πόλη 10.000 ατόμων. Είμαι γυναίκα, 23 χρονών, άνεργη με κάρτα ανεργίας... Υπάρχει κάποιο επίδομα ή κάποια επιδότηση που θα μπορούσε να με βοηθήσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ...
Καλησπέρα. Μπορείτε να ανατρέξετε στην τελευταία ανάρτηση σχετικά με την ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΜΠΟΡΙΟΥ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΠΕΠ ΕΣΠΑ. Μπορείτε από εκεί να κατεβάσετε τον οδηγό του προγράμματος. Αν τα ερωτήματά σας δεν απαντηθούν, μπορείτε να τα αναρτήσετε εδώ και θα σας απαντήσω το συντομότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα επειδη δεν την πολυ καταλαβα την προκυρηξη εγω που θελω να ανοιξω μια καφετερεια μπορω να παρω καποια επιδοτηση ανηκω σε καποια κατηγορια
ΔιαγραφήΦίλε μου στην ίδια φάση είμαι και εγώ αλλά δεν φτάνουν τα μαρούλια και απ'οτι κατάλαβα επιδότηση για καφέ-μπαρ στον υπνο μας μόνο!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Όπως έχω πει και παλαιότερα, οι πιθανότητες να επιδοτηθεί άνοιγμα νέας καφετέριας είναι σχεδόν μηδαμινές. Καταλαβαίνετε πως τα χρήματα που δίνονται για τις επιδοτήσεις είναι για την αύξηση της παραγωγικότητας της χώρας, κάτι στο οποίο δεν συμβάλλει το άνοιγμα ενός καφέ-μπαρ. Θα μου πείτε βέβαια "γιατί, ΟΛΕΣ οι άλλες επιχειρήσεις που επιδοτούν συμβάλλουν?" Η προσωπική μου άποψη είναι "όχι βέβαια", αλλά η άποψή μου προφανώς και δεν έχει καμία σημασία. Για του λόγου του αληθές λοιπόν, αν ανατρέξετε στο Παράρτημα ΙΙ του προγράμματος που αναρτήθηκε αυτές τις μέρες, θα διαπιστώσετε και εσείς πως δεν υπάρχει κάποιος επιλέξιμος κωδικός δραστηριότητας σχετικός με τα καφέ.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα..ειμαι 26 ετων ανεργη στο ταμειο ανεργιας κ ενδιαφερομαι για το προγραμμα γυναικειας επιχειρηματικοτητας..υπαρχει τροπος να ανοιξω επιχειρηση χωρις καθολου δικα μου χρηματα;ευχαριστω πολυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Το πρόγραμμα γυναικείας επιχειρηματικότητας έχει ολοκληρωθεί και δεν τρέχει αυτή την στιγμή. Θα μπορούσες να επιδοτηθείς από το πρόγραμμα που βρίσκεται εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
ΔιαγραφήΣε καμία περίπτωση όμως δεν συνιστάται να ανοίξεις επιχείρηση χωρίς δικά σου χρήματα. Θα μπορούσα να σου το τεκμηριώνω για ώρες αυτό που σου λέω. Συνοπτικά, θα σου αναφέρω μερικούς λόγους, ώστε να το γνωρίζουν και οι υπόλοιποι:
Η επιδότηση καλύπτει το 50% των δαπανών, μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Δηλαδή, αν η επένδυση κοστίζει 100.000 ευρώ, η επιδότηση που θα πάρεις θα είναι 50.000 ευρώ, και εσύ θα πρέπει να καλύψεις τις υπόλοιπες 50.000 ευρώ + το ΦΠΑ 23% των 100.000, δηλαδή 23.000 ευρώ, σύνολο 73.000 ευρώ. Αυτά τα χρήματα αν δεν τα έχεις, θα πρέπει να τα πάρεις από δάνειο. Εκτός από τα χρήματα αυτά που θα χρειαστείς για να ανοίξεις την επιχείρηση, θα χρειαστείς και επιπλέον χρήματα για να καλύψεις τα λειτουργικά κόστη που θα έχεις τουλάχιστον τους 6 πρώτους μήνες λειτουργίας της επιχείρησης (ΔΕΗ, ενοίκια, προσωπικό, κλπ), που τα έσοδά σου δεν θα φτάνουν για να τα καλύψεις το πρώτο διάστημα. 95% των επιχειρήσεων που ανοίγουν δεν παράγουν κέρδη πριν κλείσουν τουλάχιστον ένα 3μηνο. Υπάρχει τρόπος, αν ενταχθείς στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, να ζητήσεις προκαταβολικά το 100% της επιδότησης. Αλλά, πρώτον θα πρέπει να καταβάλλεις εγγυητική επιστολή από τράπεζα ότι ήδη τα διαθέτεις, και δεύτερον, έστω μπορείς να πάρεις την εγγυητική, στο ανωτέρω παράδειγμα θα σου δώσουν τις 50.000 ευρώ, αλλά για να ολοκληρώσεις πάλι θα σου λείπουν οι 73.000.
Μπορώ να συνεχίσω για ώρες. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά δυστυχώς, δεν θα πω δεν μπορείς, αλλά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξεις επιχείρηση χωρίς καθόλου χρήματα.
Ίσως μπορείς να δεις τα προγράμματα του ΟΑΕΔ που δίνουν κατά καιρούς επιδοτήσεις σε ανέργους, αλλά τα ποσά είναι μικρά και είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να επιδοτηθείς από εκεί.
Ό,τι χρειάζεσαι, στη διάθεσή σου.
Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση..ομως στο start up greece υπαρχει προγραμμα ολοκληρωμενης παρεμβασης για τη γυναικεια επιχειρηματικοτητα μεσω Εθνικων Απροβλεπτων κ οι αιτησεις ξεκινουν 1/3/2013... Και διαβαζοντας την εγκυκλιο σελ.18 ανεφερει οτι μπορει να δωθει προκαταβολη μεσω Ετεαν που θα δωσει εγγυητικες επιστολες..μηπως υπαρχει κατι που εχω παρερμηνευσει; συγγνωμη δεν ανεφερα στο μηνυμα μου οτι μιλαω για πολυ μικρη επενδυση περιπου 20000 ευρω,δλδ για ενα πολυ μικρο μαγαζι ρουχων..Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και πάλι. Το πρόγραμμα αυτό στο οποίο αναφέρεσαι δεν είναι ενεργό σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. Έχω ανεβάσει το πρόγραμμα εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html
ΔιαγραφήΑν είσαι στις επιλέξιμες περιφέρειες, μπορείς να επιδοτηθείς με 10.000 - 20.000, και με επιπλέον 12.000 αν προσλάβεις προσωπικό.
Η ΕΤΕΑΝ μπορεί ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, επαναλαμβάνω ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ να δώσει εγγυητική επιστολή, αλλά δυστυχώς η εμπειρία μου μέχρι σήμερα λέει πως οι τράπεζες δεν έχουν καλή συνεργασία με το ΕΤΕΑΝ, και δεν προχωράει τίποτα. Πολύ πιθανόν να βρεθεί κάπου μια κοινή γραμμή, ελπίζω σύντομα για το καλό όλων. Αν πάντως μιλάμε για επιχείρηση που δεν θα χρειαστεί πάνω από 20.000 ευρώ, καλό θα είναι να μην χάσεις την ευκαιρία και να προσπαθήσεις.
Στη διάθεσή σου.
Καλημέρα ευχαριστώ και πάλι! Βρίσκομαι στην Πελοπόννησο και απ'ότι είδα,είναι στις επιλέξιμες περιφέρειες..όσο για το ΕΤΕΑΝ,τι να πω; ότι πήρα τηλ. για να πάρω κάποιες πληροφορίες και ήταν αγενέστατοι και μου απέκλεισαν κάθε ενδεχόμενο για ελπίδα χρηματοδότησης;
ΔιαγραφήΚαταλαβαίνω ότι είναι παράτολμο κάποιος να πάει να χρεώθει στις μέρες μας αλλά είναι δυνατόν να μένουμε με σταυρωμένα χέρια; δουλειές δεν υπάρχουν να δουλέψεις υπάλληλος και αυτές που υπάρχουν είναι "πλήρους εκμεταλλεύσεως ανθρώπων"..
Παρακαλώ αν υπάρχει οποιοσδήποτε τρόπος έστω και για να το παλέψω να βρω κάποια χρηματοδότηση (κεφάλαιο) θα ήθελα να με ενημερώσετε..πρόκειται για ένα μικρό κατάστημα νεανικών ρούχων με μια μικρή ίσως καινοτομία και υπολογίζοντας τα κόστη δεν ξεπερνάει τις 10.000-15.000 ευρώ..
Συγγνώμη αν έχω γίνει κουραστική αλλά η βοήθεια σας είναι πολύτιμη για όλους μας μιας και ελάχιστοι σύμβουλοι ασχόλουνται με μικρές επενδύσεις..Ευχαριστώ.
Σου το είχα πει για το ΕΤΕΑΝ, δεν βγάζεις άκρη... :)
ΔιαγραφήΣε αυτό το ποσό που μου λες καλύτερα να κοιτάξεις την γυναικεία επιχειρηματικότητα, που σου δίνει σταθερό ποσό ικανό να καλύψει τις ανάγκες σου. Διάβασε καλά τις προϋποθέσεις του προγράμματος, δες αν τις τηρείς, καθώς εγώ δεν μπορώ να ξέρω, και πες μου για να δούμε πως θα προχωρήσεις.
Και μην ανησυχείς, δεν γίνεσαι κουραστική... Θέλω και το κάνω όλο αυτό... :)
Ευχαριστω κ παλι! μια διευκρινιση ακομα. . δηλαδη αν πληρω ολα τα κριτηρια κ δεν εχω καθολου χρηματα πως μπορω να ξεκινησω; τι διαδικασιες πρεπει να ακολουθησω;
ΔιαγραφήΆμα αποκλείσουμε εντελώς το ΕΤΕΑΝ, δυστυχώς η μόνη σου λύση είναι δάνειο. Επειδή γνωρίζεις πως είναι αρκετά δύσκολο να πάρεις δάνειο αυτή την περίοδο, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να υποβάλεις την πρότασή σου για επιδότηση, και όταν με το καλό εγκριθείς, να πας στην τράπεζα για να πάρεις το δάνειο, η οποία πλέον θα έχει έναν καλό λόγο να σου το εγκρίνει. Για πρόσθετη ασφάλεια, μπορείς να εκχωρήσεις απ'ευθείας το ποσό της επιδότησης στην τράπεζα, οπότε, τουλάχιστον το ποσό αυτό, θα το εξασφαλίζει (σχεδόν) και θα σου το εγκρίνουν πιο εύκολα.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα,ευχαριστώ πολύ. Μέχρι πριν νόμιζα ότι θα πρέπει να έχω κάνει έναρξη και μετά την αίτηση για την επιδότηση.
ΔιαγραφήΘα το κοιτάξω..
Αν διάβασα καλά το πρόγραμμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας,επιδοτούνται πρώτες ύλες και εξοπλισμός..δηλαδή στη δική μου περίπτωση ο εξοπλισμός (ράφια ρούχων κλπ) αλλά και το εμπόρευμα (ρούχα)??
Όχι, κάνεις λάθος. Σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν σου επιδοτούν το εμπόρευμα, σε ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα. Είναι αδύνατο να σου αγοράσει το κράτος το προϊόν που θα πουλάς, και να το πουλήσεις εσύ μετά με τόσο κέρδος.
ΔιαγραφήΚαι στο πρόγραμμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας που ενδιαφέρεσαι, δεν επιδοτείται ΟΥΤΕ ο εξοπλισμός.
Αν κατεβάσεις τον οδηγό από το link που υπάρχει στη δημοσίευση, θα το δεις ξεκάθαρα.
Επιλέξιµες δαπάνες των επιχειρηµατικών σχεδίων στο πλαίσιο του προγράµµατος είναι οι ακόλουθες:
• Λειτουργικές δαπάνες επιχείρησης (ενοίκια, λογαριασµοί ∆ΕΚΟ, δαπάνες ίδρυσης, δαπάνες παροχής υπηρεσιών νοµικής και λογιστικής υποστήριξης, έξοδα προβολής κλπ.).
• Ασφαλιστικές εισφορές του επιχειρηµατία (στον κύριο φορέα υποχρεωτικής ασφάλισης).
• ∆απάνη παροχής υπηρεσιών συµβούλου για την σύνταξη και παρακολούθηση επιχειρηµατικού σχεδίου.
• ∆απάνες για την παροχή υπηρεσιών mentoring / coaching από συµβούλους µε σκοπό την υποστήριξη των ωφελούµενων στην ανάπτυξη της επιχειρηµατικής ιδέας και την υλοποίηση του επιχειρησιακού σχεδίου για διάστηµα έξι (6) µηνών από την έναρξη της επιχειρηµατικής δραστηριότητας.
• ∆απάνες κατάρτισης του δικαιούχου επιχειρηµατία ή / και του νεοπροσλαµβανόµενου (ανέργου / άνεργης ή απειλούµενου / -ης από ανεργία) σε πιστοποιηµένο φορέα επαγγελµατικής κατάρτισης.
• Ετήσιο µισθολογικό κόστος (συµπεριλαµβανοµένων των ασφαλιστικών εισφορών) που θα προκύψει από τη δηµιουργία νέας θέσης εργασίας.
Αυτά σου επιδοτεί. Πριν βιαστείς και πεις πως δεν σε συμφέρει, σκέψου πόσα είναι τα κόστη όλων των ανωτέρω, σε σχέση με απλές δαπάνες όπως ράφια.
Πιστεύω ό,τι στην περίπτωσή σου, που δεν διαθέτεις ίδια κεφάλαια, αλλά και για το είδος της επιχείρησης που θέλεις να ανοίξεις, σε συμφέρει πολύ περισσότερο. Γι'αυτό και σου το πρότεινα.
Ό,τι χρειαστείς, μη διστάσεις.
Καλησπερα, θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με τον νεο κυκλο επιδοτησεων "επιχειρηματικοτητα νεων". Ειμαι 23 χρονων και φιλοδοξω να ανοιξω ενα μαγαζι ( εμποριο-λιανικο) μουσικων οργανων. Στοχος μου εκτος του απλου εμποριου ειναι και η αναβαθμιση της περιοχης ( εντος αττικης), της ελληνικης μουσικης σκηνης ΚΑΙ μικρομεσαιων παραγωγων ελληνικων παραδοσιακων οργανων. Μπορει το σχεδιο μου να υπαχθει σε καποιον τομεα επιδοτησεων? Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Στο παράρτημα ΙΙ του προγράμματος εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html , μπορείς να βρεις τη λίστα με όλες τις επιχειρήσεις που μπορούν να επιδοτηθούν. Αν η επιχείρηση που θέλεις να κάνεις βρίσκεται στη λίστα, τότε μπορείς. Γενικά το λιανικό εμπόριο έχει πολύ λίγους επιλέξιμους κωδικούς, αλλά σε συνεργασία με κάποιον λογιστή, ίσως να μπορέσεις να βρεις κάποιον κωδικό από την παραπάνω λίστα που να μπορεί να επιδοτηθεί. Μια επιχείρηση άλλωστε μπορεί να έχει πολλούς κωδικούς, όχι μόνο έναν. Δες αυτά και μιλάμε.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα , θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση!! Είμαστε μια ομάδα νέων και θα θέλαμε να ανοίξουμε κάτι σαν playroom με τηλεοράσεις παιχνίδια και τα λοιπά !! Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα επιδότησης που να μας καλύπτει ή δεν αξίζει τον κόπο να ψάξω???
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, με ένα γρήγορο ψάξιμο στο παράρτημα ΙΙ του προγράμματος που θα βρεις εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html , δεν βρήκα κάτι που να σου ταιριάζει, τουλάχιστον με αυτά που μου είπες μέχρι τώρα. Ρίξε και εσύ μια ματιά στο παράρτημα αυτό. Είναι η λίστα με όλες τις επιχειρήσεις που μπορούν να επιδοτηθούν. Μπορεί να βρεις κάποιον κωδικό που να σου ταιριάζει. Για όποια απορία έχεις, στη διάθεσή σου.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα!θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση σε σχέση με τα σεμινάρια επιχειρηματικότητας: είμαι εγγεγραμμένος στα μητρώο του ΟΑΕΔ εδώ κ 2 μήνες περιμένω να συμπληρωθεί κάποιο τμήμα!Σε λίγο καιρό θελω να κάνω έναρξη αλλά πριν από αυτό 8ελω να τακτοποιήσω τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την επιχειρηματική επιδοτηση!Τι θα μπορούσατε να μου προτείνετε για τα σεμινάρια; Υπάρχει κάποιος τρόπος να μπορέσω να τα κάνω όσο πιο γρήγορα γίνεται; Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω σε αυτό. Ο μόνος που θα μπορέσει να σε βοηθήσει σε αυτό είναι ο ΟΑΕΔ, καθώς στα προγράμματά τους δεν υπάρχει συμβουλευτική υποστήριξη από συμβούλους. Ό,τι άλλο χρειαστείς, στη διάθεσή σου.
Διαγραφήκαλησπερα και απο εμενα,με ενδιαφερει να ανοιξω μια μικρη επιχειρηση -ντονατς καφε στο στυλ των dunkin donuts αλλα πολυ μικρο μαγαζι που δεν θα ξεπερναει σε συνολικο κοστος τα 20.000 ευρω.εψαξα για λιγο απο το espa μπας και βγαλω ακρη αλλα απο οτι μου ειπε και καποιος γνωστος,δεν υπαρχει επιδοτηση για χωρους εστιασης και με προετρεψε να περιμενω για τον οαεδ.οι ερωτησεις μου ειναι,οντωςσ δεν υπαρχει απο τον εσπα καποια επιδοτηση για αυτο? 2ον ο οαεδ ποτε θα βγαλει την προκηρυξη για την επιδοτηση στο περιπου και 3ον απο που θα πληροφορηθω για τα σεμνιαρια επιχειρηματικοτητας??ευχαριστω πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Από το υφιστάμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ δεν μπορείς να επιδοτηθείς για το εμπορικό κομμάτι της επιχείρησης. Μπορείς όμως να βάλεις δραστηριότητα για να επιδοτήσεις το μεταποιητικό κομμάτι της επιχείρησης, δηλαδή την παραγωγή ειδών ζαχαροπλαστικής, που είναι επιλέξιμο. Εκτός και αν είσαι γυναίκα που ζει στις επιλέξιμες περιφέρειες του προγράμματος της γυναικείας επιχειρηματικότητας, οπότε μπορείς να επιδοτηθείς από εκεί. Για τα προγράμματα του ΟΑΕΔ θα πρέπει να απευθυνθείς στο τοπικό υποκατάστημα της περιοχής σου ή στη σελίδα τους για περισσότερες πληροφορίες. Στη διάθεσή σου.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνω στο καινούριο πρόγραμμα επιδοτήσεων μικρομεσαίων επιχειρήσεων θέλω να ρωτήσω. Έχω οικόπεδο στην Κρήτη σε τουριστική περιοχή κοντά σε παραλία και θέλω να ανοίξω ένα μικρό-μεσαίο ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενα δωμάτια. Εγώ μπορώ να διεκδικήσω ποσό από την επιδότηση? Αν ναι σε τι βαθμό; Απ'ότι αντιλαμβάνομαι θα πρέπει να διαθέτω και ένα κεφάλαιο. Παίζει ρόλο το ποσό που διαθέτω ήδη με το ποσό που θα πάρω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση
Καλησπέρα. Το πρόγραμμα αυτό, ενώ θεωρητικά είστε επιλέξιμος, μάλλον δεν σας συμφέρει καθόλου. Τα ποσά που δίνει για νέες επιχειρήσεις δεν σας φτάνουν για να χτίσετε ολόκληρο νέο ξενοδοχείο. Θα πρέπει να κοιτάξετε για να επιδοτηθείτε από τον νέο επενδυτικό νόμο (παλιός αναπτυξιακός) που θα βρείτε και εδώ στο blog. Το ποσό που διεκδικείτε είναι ανάλογο της συνολικής επένδυσης, αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να διαθέτετε τουλάχιστον το 25% σε δικά σας χρήματα. Στη διάθεσή σας.
ΔιαγραφήΓεια σας απο Κρητη θα ήθελα να ρωτησω τι χρειαζεται για να φτιαξω ενα ηλεκτρονικο καταστημα (εννοω τι χαρτια θα χρειαστουν) και αν μπαινει στο προγραμμα γυναικειας επιχειρηματικοτητας που τρεχει αυτον τον καιρο
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω πολυ
Καλησπέρα, να μπορείτε να επιδοτηθείτε από το πρόγραμμα γυναικείας επιχειρηματικότητας. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε την επιχείρηση όμως για να πάρετε την επιδότηση. Μπορείτε να υποβάλετε την πρότασή σας, και όταν με το καλό εγκριθεί, τότε θα απευθυνθείτε στον λογιστή που θα ανοίξει τα βιβλία της επιχείρησης και θα σας ζητήσει ότι χαρτιά χρειάζονται. Στη διάθεσή σου.
Διαγραφήkalhspera kai pali na se rothso kai kati allo to hleptroniko katasthma thelo na emperiexei oti exei na kaneime xeiropoihta mporo na to kano auto h prpei na exo enan tomea mono kai an to kano se topo me kato apo 10000 katoikous mporo na mpo ston oga gia na glitoso to tebe?tha xreiastei kapoia apothhkh h kanoniko katasthma?euxaristo
Διαγραφήmoss καλησπερα ρωτησα καποια πραγματα για το προγραμμα που τρεχει γυναικειας επιχειρηματικοτητας και η αξιολογηση ηταν 80,4 καταρχας θελω την γνωμη σου για το ποσοστο και εν δευτερης να σε ρωτησω μερικα πραγματα που δεν μου απαντηθηκαν.ενδιαφερομαι όπως σου ειπα για εσοπ και τελικα μιλαμε για οικοτεχνια στον τομεα της μεταποιησης.η ερωτηση μου ειναι μπορω να μπω στον ογα και οχι στο τεβε?αν παρω την εγκριση εντελει πρεπει να στησω όλο το μαγαζι και να πληρωσω όλα τα υλικα και μετα να μου καταβληθουν τα χρήματα?πρπει δηλαδη να εχω αποδειξεις για ολα μου τα έξοδα ή μπορω να φτιαξω το εσοπ και μετα όσο παιρνω τα χρηματα απο το προγραμμα να συνεχισω?σε ρωταω γιατι εχω υπολογισει γυρω στα 2000 ευρω για την κατασκευη εσοπ και οταν παρω τα χρηματα να αγορασω μερικα ακομα υλικα και πραγματα που θα χρειαστω.ισχυει αυτο?μου ειπαν οτι μετα απο 18 μηνες αν δω και δεν δουλευει μπορω να το κλεισω χωρις κανενα προβλημα ισχυει?σε ποσο καιρο εκταμιευονται τα χρηματα πανω κατω?σε ευχαριστω για την βοηθεια σου και την υπομονη σου :) αμαλια
Διαγραφήkalhspera moss elpizo na mhn se exo kourasei apla epeidh piteuo polu sthn sumboulh sou tha thn hthela molis mporeseis euxaristo kai pali amalia
Διαγραφήκαλησπερα εγω εχω τσαγκαραδικο απο το 2008 και θελω να παρω καποια μηχανηματα. πρεπει πρωτα να τα πληρωσω με δικα μου λεφτα και μετα θα παρο τιν επιδοτισι ευχαριστω πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, όχι, δεν χρειάζεται να κάνετε οποιαδήποτε αγορά πριν την έγκριση. Θα πάρετε μόνο τις προσφορές για τα μηχανήματα αυτά, και αυτά θα υποβάλετε μαζί με την πρόταση. Στη διάθεσή σας.
ΔιαγραφήΚαλησπερα θα ηθελα να ανοιξω ένα βιβλιοπωλείο - καφέ.Συγχρόνως να διοργανώνω και εκθέσεις ζωγραφικής. Είμαι 32 χρονών γυναίκα με κάρτα ανεργίας. Μπορω να παρω καποια επιδοτηση για αυτο αν ναι ποσα χρηματα μπορω να παρω και ποιες διαδικασιες πρεπει να κανω για να παρω την επιδοτηση ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Αν μπορείτε, πείτε μου σε ποια περιοχή είστε για να δούμε τι υπάρχει στην περιοχή σας.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Ενδιαφέρομαι για την Πάτρα. Ευχαριστώ εκ'των προτέρων.
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Μπορείς να επιδοτηθείς από το πρόγραμμα γυναικείας επιχειρηματικότητας για τις λειτουργικές σου δαπάνες. Μπορείς να ανατρέξεις στο αντίστοιχο post εδώ στο blog, και να κατεβάσεις τον οδηγό του προγράμματος.
ΔιαγραφήΓια ό,τι χρειαστείς, στη διάθεσή σου.
Kalhspera endiaferomai na anoiksw ena rakoneladiko-kafeneio,uparxei kapoi programma na me epidotei?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Δύσκολο να επιδοτηθεί κάτι τέτοιο, εκτός αν βρίσκεσαι σε περιοχή που εμπίπτει στα προγράμματα του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης, που μπορεί να τρέξουν σύντομα. Αν θες, πες μου σε ποια περιοχή βρίσκεσαι.
Διαγραφήκαλημερα ειμαι πολιτικος μηχανικος 38 ετων και θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω με το προγραμμα οαεδ νεων επιχειρησεων 22-64 μπορω να επιδοτηθω για γραφειο(24.000)εχω κανει επίσης προ διετιας τα σεμιναρια επιχειρηματικότητας .γνωρίζετε και πότε θα βγεί αυτό το πρόγραμμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Για τα προγράμματα του ΟΑΕΔ θα πρέπει να απευθυνθείς στους ίδιους, καθώς οι σύμβουλοι (σαν εμένα) δεν ασχολούμαστε με αυτά για πολλούς και διάφορους λόγους. Από το ΕΣΠΑ σου προτείνω κοιτάξεις το πρόγραμμα αυτό: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
ΔιαγραφήΑν θεωρείς πως σε καλύπτει και έχεις οποιαδήποτε απορία, στη διάθεσή σου.
Καλησπέρα από Κρήτη!!!Σε ευχαριστούμε για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεπτόμαστε με τη γυναίκα μου να ανοίξουμε ένα μαγαζί με είδη ρουχισμού.
Για να πάρουμε κάποια επιδότηση θα έπρεπε να έχουμε καταθέσει τα χαρτιά για την
επιχείρηση;Είμαστε ακόμα στα σχέδια,προλαβένουμε τις προθεσμίες;
Ευχαριστώ εκ το προτέρων!
Καλησπέρα. Καθώς η επιδότηση των ΠΕΠ δεν περιλαμβάνει επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου όπως αυτήν που θέλετε να ανοίξετε, η καλύτερη λύση που έχετε είναι η επιχείρηση να γίνει στο όνομα της συζύγου σας, ώστε να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα αυτό: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html
ΔιαγραφήΔείτε αν πληρείτε τις προϋποθέσεις, και αν χρειαστείτε κάτι στη διάθεσή σας.
Μπορείτε να υποβάλετε στο πρόγραμμα πριν ακόμα ξεκινήσει η επιχείρηση (που το συνιστώ).
Να έχετε στα υπόψιν πως το πρόγραμμα που σας συνέστησα παραπάνω αφορά λειτουργικές δαπάνες, και όχι αγορές εξοπλισμών. Επίσης, αν ιδρύσετε εταιρεία, μπορείτε να συμμετέχετε και εσείς, αλλά η σύζυγος θα πρέπει να έχει τουλάχιστον το 51%.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους τους επιλαχόντες για τα νέα προγράμματα. Θα ήθελα την βοήθεια σας στα παρακάτω μιας και μπερδεύτηκα λίγο από τον οδηγό.
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Στα πεδία των επιλέξιμων δαπανών (Υπηρεσίες) αναφέρεται για τα μεταφορικά μέσα το ανώτατο ποσό των 10,000 Ευρώ επιδότησης. Αυτό σημαίνει αν έχουμε υπ’ όψιν μας μέσο κόστους 15,000 Ευρώ θα υποβάλουμε αίτηση για επιχορήγηση 7,500 Ευρώ ή 10,000 Ευρώ??? Το ίδιο και για τις λοιπές κατηγορίες που αναφέρονται ποσά και όχι ποσοστά.
2) Τα μεταφορικά μέσα δεν διευκρινίζει αν πρέπει να είναι καινούργια ή μεταχειρισμένα. Γνωρίζετε?
3)To βασικότερο όλων. Οι επιχορηγήσεις αναφέρονται για Υπηρεσίες από 20,000-300,000 Ευρώ εύρους.Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι ο συνολικός προυπολογισμός του έργου/επένδυσης θα πρέπει να είναι 40,000 Ευρώ το λιγότερο ούτως ώστε να πέρουμε επιδότηση 50%?
Σας ευχαριστώ όλους
Καλησπέρα.
Διαγραφή1) Οι 10.000 αφορούν στο Μέγιστο επιλέξιμο ποσό στον Επιχορηγούμενο Προϋπολογισμό του Έργου. Δηλαδή το μέγιστο κόστος που επιδοτείται είναι 10.000. Παράδειγμα: Έστω ένα όχημα κοστίζει 13.000 ευρώ. Το υποβάλεις στο πρόγραμμα, αλλά επιλέξιμες είναι μόνο οι 10.000, άρα οι υπόλοιπες 3.000 θα πάνε στην ίδια συμμετοχή. Αλλά, να ξεκαθαρίσουμε πως το ποσό των 10.000 αφορά το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ, όχι την επιδότηση. Δηλαδή, αν η επιδότησή σου στο έργο είναι 50%, τότε τα συνολικά χρήματα που θα πάρεις για το μέσο είναι 5.000 ευρώ.
2) Έχεις δίκιο, δεν το διευκρινίζει στις υπηρεσίες, αλλά στις ερωτήσεις - απαντήσεις που έχουν αναρτηθεί εδώ: http://www.efepae.gr/data/draseis/mme/FAQs_06.02.2013.pdf
στην ερώτηση 12 λέει:
12. Είναι επιλέξιµη η αντικατάσταση ή αγορά επαγγελµατικών αυτοκίνητων και σε ποιες Θεµατικές Ενότητες;
Απάντηση: Στο Παράρτηµα VII περιγράφονται αναλυτικά οι επιλέξιµες δαπάνες ανά θεµατική ενότητα του προγράµµατος. Τα µεταφορικά µέσα είναι κατηγορία επιλέξιµων δαπανών και στις τρεις θεµατικές ενότητες. Πρόκειται για προµήθεια µεταφορικών µέσων επαγγελµατικής χρήσης, σχετικής µε τη δραστηριότητα της επιχείρησης, τα οποία θα πρέπει να είναι καινούργια και αµεταχείριστα.
Αν και το απαντάει παραπάνω, αφού δεν προκύπτει αυτό από τον οδηγό, προτείνω να κάνεις διευκρινιστικό ερώτημα στην ΕΛΑΝΕΤ, να είσαι σίγουρος.
3) Όχι, τα ποσά που αναφέρονται αφορούν το σύνολο της επένδυσης. Το λιγότερο είναι 20.000 σύνολο, δηλαδή επιδότηση 10.000. Πρόσεξε όμως, γιατί στις υπηρεσίες το ανώτερο ποσό είναι 100.000, και όχι 300.000 που έγραψες.
Στη διάθεσή σου.
Moss καλημέρα, σ' ευχαριστώ πάρεα πολύ για τις διευκρινίσεις και για το 100,000 αντί του 300,000.Όλα πλήρως κατανοητά αλλά θα ήθελα να προσθέσω τα παρακάτω τα οποία και ευελπιστώ να είναι τα τελευταία μιας και είσαι τόσο περιγραφικός.
ΔιαγραφήΠολύ απλό.
Α)Εταιρεία παροχής υπηρεσιών σε θέματα χορού/εύρεσης εργασίας χορευτών/ιστοσελίδας με χορευτικά θέματα και διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων. Προτιθέμεθα να προσλάβουμε υπάλληλο σχετικό και με εμπειρία στον κλάδο αλλά του λείπει μια πιστοποίηση απο Ξένη Ακαδημία Χορού στη Αγγλία. Για την πιστοποίηση αυτή χρειάζεται να πληρώσουμε δίδακτρα και εξέταστρα διάρκειας 1 έτους. (να στο κάνω ποιό λιανά σαν να στέλνουμε υπάλληλο να πάρει Proficiency στ' Αγγλικά άν μπορεί να συγκριθεί)Επιδοτείται κάτι τέτοιο, μπορεί να θεωρηθεί δικαίωμα τεχνογνωσίας?
Β)Έχω ατομική επιχείρηση ώς άνω αλλά τυχαίνει να είμαι έταιρος σε Ε.Ε. εταιρέια. Θεωρείται αυτό περίπτωση συνεργαζόμενης/συνδεόμενης κτλ?
Χίλια ευχαριστώ
Καλησπέρα και πάλι.
ΔιαγραφήΑ) Δυστυχώς, η δαπάνη αυτή δεν επιδοτείται από το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Όλες οι δαπάνες θα πρέπει να αφορούν πάγια στοιχεία που θα αποκτήσει η εταιρεία, ακόμα και η τεχνογνωσία. Θα πρέπει να έχει άμεση σχέση με την επένδυση την ίδια, και όχι κάποιον απασχολούμενο. Στο παράρτημα 7 του οδηγού αναλύονται όλες οι επιλέξιμες δαπάνες. Το πρόγραμμα που θα μπορούσε να επιδοτήσει τέτοια δαπάνη είναι το πρόγραμμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας (μπορείς να το βρείς εδώ στο site). Αλλά μου είπες ήδη πως έχεις ατομική επιχείρηση, αλλά και συμμετέχεις σε μια Ε.Ε., οπότε δεν μπορείς να μπεις στο πρόγραμμα αυτό εσύ η ίδια. Εκτός αν έχεις άλλη γυναίκα στην οποία θα γραφόταν η επιχείρηση (κάποια κόρη, αδερφή, κλπ).
Β) Αυτό εξαρτάται από το ποσοστό συμμετοχής και την θέση που έχεις στην Ε.Ε. Το παράρτημα 4 του οδηγού αναλύει το θέμα αυτό. Αλλά και να υπάρχει συνεργαζόμενη ή συνδεδεμένη επιχείρηση, δεν νομίζω πως πρέπει να σε απασχολεί και τόσο, αν η Ε.Ε. είναι μικρομεσαία επιχείρηση και δεν έχει λάβει επιδότηση που να εμπίπτει στον κανόνα de minis.
Στη διάθεσή σου.
Καλησπέρα είμαι πολιτικός Μηχανικός και θέλω να μάθω αν μπορώ να πάρω επιδότηση?και αν ναι τι διαδικασία πρέπει να κάνω. Διότι πήγα σε ένα σύμβουλο και μου ζήτησε 1000Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,
Διαγραφήθα πρέπει να αρχίσεις να συγκεντρώνεις τα δικαιολογητικά που ορίζονται από τον οδηγό του προγράμματος.
Μετά θα πρέπει να μαζέψεις προσφορές με τις δαπάνες για τις οποίες θέλεις να επιδοτηθείς.
Αφού τα κάνεις αυτά και ανοίξει το σύστημα για τις υποβολές, θα μπεις στο ependyseis.gr και θα ανοίξεις λογαριασμό εκεί που λέει "Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων".
Εδώ είναι που ξεκινάει κάπως η ταλαιπωρία.
Εκεί θα ξεκινήσεις να συμπληρώνεις και Θα πρέπει να τεκμηριώνεις επαρκώς τα πάντα. Στην ουσία, δημιουργείς ένα αναλυτικό business plan και τεκμηριώνεις την αναγκαιότητα της επένδυσης. Ίσως χρειαστούν και κάποια στοιχεία που μπορείς να προμηθευτείς από το τοπικό σου επιμελητήριο σχετικά με τα στατιστικά στοιχεία του κλάδου για τον οποίο ενδιαφέρεσαι.
Επίσης να διαβάσεις πολύ καλά τον οδηγό αξιολόγησης, ώστε να δώσεις ΜΕΓΑΛΗ βαρύτητα στα πεδία που βαθμολογούνται και να στοχεύεις την μεγαλύτερη δυνατή βαθμολογία.
Να έχεις οπωσδήποτε δαπάνες στις κατηγορίες Καινοτομία, Πληροφορική, και Περιβάλλον. Είναι οι 3 βαθμολογούμενες κατηγορίες δαπανών.
Καλή επιτυχία!
Καλησπερα θα ηθελα να ανοιξω ένα βιβλιοπωλείο - καφέ στην Πάτρα.Συγχρόνως να διοργανώνω και εκθέσεις ζωγραφικής. Είμαι 32 χρονών γυναίκα με κάρτα ανεργίας. Μπορω να παρω καποια επιδοτηση για αυτο αν ναι ποσα χρηματα μπορω να παρω και ποιες διαδικασιες πρεπει να κανω για να παρω την επιδοτηση ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, μπορείς να επιδοτηθείς από το πρόγραμμα γυναικείας επιχειρηματικότητας που θα βρείς εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html
ΔιαγραφήΣημείωσε όμως πως το πρόγραμμα αυτό αφορά κυρίως λειτουργικές δαπάνες, και όχι κτιριακά και εξοπλισμό. Πιθανότατα, για το είδος της επιχείρησης που ενδιαφέρεσαι, να σε συμφέρει περισσότερο.
Μπορείς να κατεβάσεις τον αναλυτικό οδηγό το προγράμματος από το link για download που παρατίθεται εκεί.
Διάβασέ το, και ότι χρειαστείς, στη διάθεσή σου.
Ευχαριστώ πολύ.Ότι χρειαστώ θα σε ξαναενοχλήσω.
Διαγραφήκαλησπέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήκανω μια έρευνα για το κατα πόσο ειναι εφικτο να μπω στο προγραμμα ΠΕΠ , θελω να κανω μια μικρη επιχειρηση με ενοικιαζομενα επιπλωμενα διαμερίσματα σε περιοχη που προβλέπεται απο το προγραμμα, (περιπου 6 διαμερισματα ) και απο μερικους υπολογισμούς που έχω κάνει θα χρειαστω περιπου 250.000 ευρώ, ωστόσο δεν έχω ο ίδιος κεφάλαιο και σκεφτομαι αν γινεται να πάρω δάνειο το υπολοιπο ποσό απο τράπεζα (αφου το ετεαν εγγυαται για μενα σε περιπτωση εγγρισης) .... πως το βλεπεται?... ειναι εφικτό?
Καλημέρα.
ΔιαγραφήΜπορείτε να μπείτε στο πρόγραμμα των ΠΕΠ, με την προϋπόθεση ότι το κατάλυμμα θα είναι από 3 αστέρια και κάτω.
Θεωρητικά λοιπόν, μπορείτε να χρηματοδοτηθείτε. Λέω θεωρητικά, γιατί το να μπλέξεις με το ΕΤΕΑΝ δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μια παρόμοια ερώτηση απάντησα λίγο παραπάνω, μπορείς να το δεις και εσύ ότι το επιβεβαιώνει μια αναγνώστρια.
Γενικότερα όμως, θα επαναλάβω πως δεν συνιστώ καθόλου να ξεκινήσεις επιχείρηση, αν δεν μπορείς να καλύψεις την πρώτη περίοδο λειτουργίας του, όπου ΔΕΝ θα έχεις κέρδη. Τα λειτουργικά έξοδα που θα υπάρχουν θα πρέπει να καλύπτονται σε πραγματικό χρόνο, αλλιώς θα κινδυνέψει να πάψει την λειτουργία της η επιχείρηση.
Θα πρέπει τουλάχιστον να πάρεις ένα αρκετά μεγαλύτερο δάνειο από αυτό που χρειάζεται για να στήσεις την επιχείρηση, δηλάδη πάνω από τις 250.000 ευρώ.
Προτείνω να συντάξεις ένα business plan, ώστε να έχεις μια πρόβλεψη των ποσών που θα χρειαστείς, και κατά πόσο θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις.
Βοήθεια για το πως συντάσσεται ένα business plan μπορείς να βρεις και εδώ στο site, από την σχετική αρθρογραφία.
Στη διάθεσή σου.
στο προγραμμα γυναικειας επιχειρηματικοτητας η δαπανη του λογιστη επιδοτειτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, σύμφωνα με την παράγραφο 9.3 του οδηγού του προγράμματος, η δαπάνη είναι επιλέξιμη.
Διαγραφήστο πρόγραμμα γυναικείας επιχειρηματικότητας από το σπίτι, μπορεί η επιχείρηση μου να είναι ηλεκτρονικό κατάστημα και να πουλάω σε λιανική?και αν ναι, υπάρχει περιορισμός στο είδος των προϊόντων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, μπορείς να επιδοτηθείς. Αρκεί να μην δραστηριοποιείσαι στους μη επιλέξιμους ΚΑΔ του παραρτήματος 1 του οδηγού του προγράμματος, και στους περιορισμούς που αναφέρονται στην παράγραφο 9.2 του οδηγού.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήμου είπαν για ενα πρόγραμμα για μαζική εστίαση και λιανικό εμπόριο που θα βγει στα τέλη Φεβρουαρίου?
Μήπως ξέρετε κάτι για αυτό?
(Εμένα με διαφέρει παραδοσιακό καφέ στην αθήνα)
Καλησπέρα.
ΔιαγραφήΦήμες κυκλοφορούν πάντα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να επιβεβαιώσω κάτι αν δεν υπάρχει σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο.
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, το πρόγραμμα των ΠΕΠ που άνοιξε τώρα είχε προδημοσιευτεί ΕΠΙΣΗΜΑ από πέρυσι τον Απρίλη, και δημοσιεύτηκε τώρα... Άρα... καταλαβαίνεις...
Αλλά καμιά φορά, μπορεί και να μας εκπλήξουν!
Αν υπάρξει κάτι, θα το ανεβάσω αμέσως.
Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα θελω να ανοιξω μια καφετερια στη λαρισα αλλ δεν ξερω ποιον να συμβουλευτω,το franchise νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη,εμαθα πωσ καποια προγραμματα ΕΣΠΑ επιδοτουν νεεσ επιχειρησεις αλλα πως να ενημερωθω αναλυτικα...ειναι και μεγαλο ρισκο μια τετοια κινηση..ευχαριτω εκ των προτερων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Αν ανατρέξεις και στα προηγούμενα σχόλια, έχουμε πει πως η δημιουργία νέας καφετέριας ΔΕΝ επιδοτείται. Όσο για το franchise, ούτε αυτό επιδοτείται, τουλάχιστον από τα προγράμματα που τρέχουν αυτή τη στιγμή. Γενικότερα, δεν ξέρω αν το έχεις ψάξει, αλλά ειδικά στον χώρο του καφέ είναι μετρημένες οι αλυσίδες, και στην πλειοψηφία τους δεν λειτουργούν με σύστημα franchise, αλλά με σύστημα υποκαταστημάτων.
ΔιαγραφήΚαλημέρα Moss,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ)Σχετικα με το ΕΣΠΑ για επιδότηση ΜΜΕ και την φόρμα υποβολής, (Παράρτημα 10) παρ.8.4 σχετικά με τα αναμενόμενα αποτελέσματα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Πρέπει να αφιερωθούμε σε οινονομοτεχνικές αναλύσεις και πολλά νούμερα ή από την εμπειρία σου σε τέτοιοιυ είδους υποβολές χρειάζεται να αναλωθούμε σε κάτι περίπλοκο ή όσο πιο "λιανά" τόσο το καλύτερο?
Β) Επιδοτείται η τεχνική υποστήριξη site για ένα έτος με εξωτερικό συνεργάτη?
Γ) Έχουμε στην κατοχή μας εκτυπωτή και για το υλικό προβολής μας (κάρτες, φυλλα΄δια κτλ) θα χρειαστούμε κάποια αναλώσιμα όπως μελάνια κτλ. Αυτά μπορούν να ενταχθούν?
και τέλος
Δ) στον ήδη υπάρχον εξοπλισμό της επιχείρησης που ζητάει στην 13.2 πρέπει όλα τα πάγια να βρίσκονται και στην κατάσταση παγίων ή όχι?
Χίλια ευχαριστώ
Καλημέρα. Απ'ότι κατάλαβα, τα ερωτήματά σου αφορούν υφιστάμενη επιχείρηση, έτσι? Απλά να το ξεκαθαρίσουμε γιατί οι απαντήσεις διαφέρουν. Για υφιστάμενη επιχείρηση λοιπόν:
ΔιαγραφήΑ) Το πεδίο 8.4 συμπληρώνεται λεκτικά. Δεν χρειάζονται πάρα πολλά νούμερα. Αλλά θα πρέπει να τεκμηριώνεις επαρκώς το πως θα συμβάλλει όλη η επένδυση στην αύξηση της παραγωγικότητας και των κερδών της επιχείρησης. Δεν αρκούν εκτιμήσεις το είδους "πιστεύω ό,τι θα αυξηθεί" κλπ. Θα πρέπει να δείξεις με στοιχεία για ποιο λόγο θα συμβάλλει. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στατιστικά στοιχεία του κλάδου που θα βρεις στο τοπικό σου επιμελητήριο για να τα συγκρίνεις με την επιχείρηση στην μορφή που θα έχει μετά την επένδυση. Μπορείς να συγκρίνεις επίσης με τον ανταγωνισμό σου. Δεν χρειάζεται να γράψεις πάρα πολλά, αλλά να τεκμηριώνεις απόλυτα όσα ισχυρίζεσαι. Με αποδείξεις. Εδώ θα βοηθούσε αν είχες και ένα business plan, το οποίο θα μπορούσες να συμπεριλάβεις στον φάκελο.
Β) Η τεχνική υποστήριξη δεν είναι επιλέξιμη για υφιστάμενες επιχειρήσεις. Αναλυτικά οι επιλέξιμες δαπάνες βρίσκονται στο παράρτημα 7. Η συγκεκριμένη δαπάνη αναφέρεται στους πίνακες, στην κατηγορία 10.
Γ) Όχι, αναλώσιμα ΔΕΝ είναι επιλέξιμα. Όλες οι δαπάνες θα πρέπει να αφορούν πάγια στοιχεία της επιχείρησης.
Δ) Βάσει του ΚΒΣ θα έπρεπε να είναι ώστε να υπολογίζεται και η ανάλογη απόσβεση. Όσα δεν είναι, και δεν υπάρχει η δυνατότητα διορθωτικής εγγραφής ώστε να περαστούν τώρα στο μητρώο παγίων, απλά μην τα αναφέρεις. Το σημείο που αξιολογείται η υφιστάμενος εξοπλισμός αναφέρεται στο παράρτημα 13.
Αναφέρει το εξής:
1.2: Ηλικία Εξοπλισμού
Βαθμολογία υποκριτηρίου 1.2: Υπολογίζεται η Μέση Ηλικία του βασικού Εξοπλισμού (ΜΗΕ) της επιχείρησης και η βαθμολογία καθορίζεται ως εξής:
Όταν ΜΗΕ < 6 έτη, βαθμός =1,
όταν 6 ≤ ΜΗΕ ≤ 12 έτη, βαθμός = 0,8
όταν ΜΗΕ >12 έτη , βαθμός = 0,5.
Πηγές: Αποδεικτικά έγγραφα (τιμολόγια αγορών κλπ) και άλλα στοιχεία από το βιβλίο παγίων της επιχείρησης που θα αντληθούν από τον φάκελο τεκμηρίωσης της επένδυσης.
Καλή επιτυχία, και αν χρειαστείς οτιδήποτε στη διάθεσή σου.
Σ' ευχαριστώ θερμά και ναι πρόκειται για υφιστάμενη.
ΔιαγραφήΚάτι τελευταίο, για τα διευθυντικά στελέχη και συνεργάτες, μπορούν να αναφερθούν στενά συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα τα οποία δεν αποδεικνύεται ότι έχουν σχέση με την επιχείρηση (υπάλληλοι, συνέταιροι) αλλά όπως γνωρίζεις κάτι τέτοιο συμβαίνει συχνά σε πολύ μικρές οικ. επιχειρήσεις.
Θα μπορούσαν τα οικεία αυτά άτομα που ασχολούνται να συμπεριληφθούν στο οργανόγραμμα?
ευχαριστώ
Τα στελέχη τα οποία θα δηλώσεις, θα πρέπει να έχουν σχέση εργασίας με την επιχείρηση, η οποία θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να αποδειχθεί. Θα μπορούσαν αυτοί να προφέρουν τις υπηρεσίες τους ως εξωτερικοί συνεργάτες με την ανάλογη μεταξύ σας σύμβαση παροχής υπηρεσιών, αλλά και πάλι δεν θα υπολογιστούν σαν δυναμικό της επιχείρησής. Αν δεν προσληφθούν στην επιχείρηση, υπολογίζεται σαν outsourcing. Μια άλλη λύση είναι να προσληφθούν τώρα στην επιχείρηση, ώστε να έχεις τις συμβάσεις τους και να τις προσκομίσεις κατά την υποβολή. Θα βοηθήσει στην βαθμολογία της πρότασής σου.
ΔιαγραφήΘέλει πολύ προσοχή όμως, γιατί αυτό θα ανεβάσει τις υφιστάμενες θέσεις εργασίας της επιχείρησης, και αν κατά την ολοκλήρωση της επένδυσης οι θέσεις είναι λιγότερες από ότι στην υποβολή, κινδυνεύεις με απένταξη.
Αν πάλι δηλώσεις πως θα τους προλάβεις μετά, θα μειωθεί μεν η βαθμολογία από την κατάρτιση των διευθυντικών στελεχών, αλλά θα πάρεις μονάδες από την αύξηση στην απασχόληση. Θα πρέπει λοιπόν να εξετάσεις πως διαμορφώνεται η (ενδεχόμενη) βαθμολογία σε κάθε περίπτωση.
Γειά σας!πηρα το θαρρος να ρωτησω και γω κάτι.Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας στην επαρχία και θα ήθελα να φτιάξω μια μονάδα(μικρή για αρχή)παραγωγής φρέσκων λαχανικών.Η ερώτηση μου ειναι απλή υπάρχει κάποιο επιδοτούμενο πρόγραμμα για μια τέτοια επένδυση?Μπορώ να δηλώσω αγρότης?(αυτή τη στιγμή είμαι στο οαεε).Σας ευχαριστώ εκ των προτερων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Θα χρειαστώ περισσότερες πληροφορίες για να σας δώσω μια έγκυρη απάντηση. Δηλαδή ποιο ακριβώς θα είναι το λαχανικό που θα παράγετε, τι εννοείτε "μικρή μονάδα παραγωγής", αν το τελικό προϊόν θα περιλαμβάνει μεταποίηση, σε ποια περιοχή βρίσκεστε, κλπ. Τα χρειάζομαι όλα αυτά, γιατί θα κρίνουν αν η επένδυση είναι επιλέξιμη, και από ποιο πρόγραμμα.
ΔιαγραφήΛέγοντας μικρή μονάδα εννοώ 1 στρέμμα θερμοκήπιο για αρχη με προοπτική αύξησης των στρεμμάτων εφόσον υπάρχει ανάλογη ζήτηση απο χονδέμπορο. Το προιόν θα έιναι παραγωγή μαρουλιών για όλη τη διάρκεια του έτους.Δεν θα γίνετε κάποια μεταποίηση και η περιοχή μου είναι νομός μεσσηνίας.Σας ευχαριστώ και πάλι..
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας ρωτήσω, επιχείρηση υφιστάμενη με ΚΑΔ 47.78.83.22 Λιανικό εμπόριο φωτ/κων και κιν/κών ειδών θέλει να υποβάλει πρόταση για επένδυση σε επιλέξιμο ΚΑΔ 90.02 και 62.09. Είναι αυτό δυνατό? Αφορά επέκταση δραστηριοτήτων με 1)δημιουργία site στον καλλιτεχνικό χώρο και 2)διοργ'ανωση θεαμάτων και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων
Δηλαδή ενώ ήδη η λειτουργία της επιχείρησης δεν είναι επιλέξιμη (ΚΑΔ 47.78 μή επιλέξιμος) μπορεί να υποβάλει πρόταση για επιλέξιμο ΚΑΔ?
Επίσης η δημιουργία site μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει στον 62,09 "Άλλες δραστηριότητες της τεχνολογίας της πληροφορίας και
δραστηριότητες υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπολογιστών" ή όχι?
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Καλημέρα. Μπορείς να επιδοτήσεις τους ΚΑΔ που αναφέρεις, αρκεί να τους δηλώσεις στην εφορία ΠΡΙΝ την ημερομηνία υποβολής της πρότασής σου.
ΔιαγραφήΘα πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:
α) Οι νέοι ΚΑΔ θα αφορούν ΝΕΑ δραστηριότητα της επιχείρησης, δεν είναι κατηγορία δαπανών που μπορείς να εντάξεις δαπάνες που αφορούν τον ΚΑΔ 47.78.83.22. Δηλαδή, δεν μπορείς να δημιουργήσεις site που θα εξυπηρετεί την λιανική πώληση των ειδών σου. Οι δαπάνες που θα επιδοτηθείς δεν πρέπει να έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με μη επιλέξιμο ΚΑΔ.
β) Να προσέχεις γιατί ο 90.02 δεν είναι επιλέξιμος όλος. Επιλέξιμοι είναι οι 5 τεταρτοβάθμιοι ΚΑΔ που γράφει από κάτω στο παράρτημα 2, π.χ. ο 90.02.11.01.
Αν λοιπόν είναι ξεκάθαρο πως δημιουργείς τους ΚΑΔ αυτούς για να ξεκινήσεις ΝΕΕΣ δραστηριότητες, και όχι μόνο για να επιδοτήσεις δαπάνες που θα εξυπηρετούν τον υφιστάμενο ΚΑΔ σου, θα πρέπει να συμβουλευτείς τον λογιστή σου για να σιγουρευτείς πως οι ΚΑΔ που ανέφερες είναι αυτοί που ταιριάζουν σε αυτό που θες να κάνεις.
Στη διάθεσή σου για ό,τι χρειαστείς.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ,ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ BLOG ΣΑΣ,ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΘ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΣ- ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ,ΣΥΝΑΡΜΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΙΑΣΗΣ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΕΝΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ BUSINESS PLAN - ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΕ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ- ΝΕΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα. Καθώς κάθε Business plan είναι μοναδικό, δεν έχω κάποιο Business plan έτοιμο για μια τέτοια επιχείρηση. Εδώ στο blog θα βρείτε κάποιες συμβουλές και γενικά υποδείγματα στα οποία μπορείτε να βασιστείτε και να αναπτυχθείτε. Η δομή είναι ίδια σε όλες τις περιπτώσεις. Δυστυχώς δεν μπορώ να δημοσιεύσω κάποιο business plan που έχω κάνει για πελάτη μου, καθώς είναι αυστηρό εμπιστευτικό έγγραφο.
ΔιαγραφήΑν κάνετε μια αναζήτηση στο internet, μπορεί να βρείτε κάποια έτοιμα υποδείγματα, αλλά θα είναι στα αγγλικά.
Στη διάθεσή σας.
Καλήσπερα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα να μου δωσετε και εμενα τα φωτα σας, μιας και προσπαθωντας να βγαλω ακρη εχω χαθει στις ιστοσελιδες!!
Λοιπον, ειμαι 21 χρονων, ανεργη, δεν ειμαι εγεγγραμενη στα μητρωα του οαεδ, ορφανη απο πατερα, και δεν εχω εισοδημα. σκεφτομαι να ανοιξω μια πιτσαρια στην περιοχη ιονιων νησων, και κοιτουσα τα προγραμματα γυναικειας επιχειρηματικοτητας.
Να προσθεσω πως, το ιδιο ενδιαφερετε και η μητερα μου. ειναι 44 χρονων, χηρα, και παιρνει μια συνταξη 300 ευρω το μηνα.
Θα μπορουσε καποια απο τις δυο μας να παρει την επιχορηγηση;
ευχαριστω πολυ!!
Καλησπέρα και με συγχωρείς για την καθυστερημένη απάντηση. Δυστυχώς, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στον οδηγό του προγράμματος στην παράγραφο 9.1, δεν μπορείς να επιδοτηθείς. Όπως δεν μπορεί και η μητέρα σου, αφού είναι συνταξιούχος.
ΔιαγραφήΥπάρχουν όμως καλά νέα: Έχει ανακοινωθεί το πρόγραμμα 313 του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, το οποίο επιδοτεί επισιτιστικές επιχειρήσεις, όπως η πιτσαρία. Θα πρέπει όμως να βρίσκεσαι σε περιοχή των Ιονίων που εντάσσεται στο πρόγραμμα. Οι περιοχές αυτές ορίζονται στο ΦΕΚ 343/2003. Θα το ανεβάσω και εδώ στο blog σύντομα.
Καταλαβαίνω πως κάποια από όσα προανέφερα μπορεί να σου φαίνονται δυσνόητα, και γι'αυτό αν έχεις οποιαδήποτε απορία μη διστάσεις να ρωτήσεις.
Moss καλησπέρα κι από εμένα και σ' ευχαριστούμε για τις πληροφορίες σου και τις
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμβουλές.
Μια/δυό ερωτήσεις σε παρακαλώ.
Για νέα επιχείρηση στις υπηρεσίες:
ΑΑ) πρέπει με την υποβολή να έχω κάνει έναρξη με τον ανάλογο ΚΑΔ κτλ;;η
επιχείρηση θα είναι ατομική
ΒΒ) σχετικά με τις λειτουργικές δαπάνες πως θα τις καταχωρήσω και θα ζητήσω
επιδότηση;;Για παράδειγμα στο ενοίκιο αν ακόμα δεν έχω βρει χώρο τι θα βάλω;; Κι
αν μπορώ να κάνω έδρα το σπίτι μου μπορώ να βάλω το παρόν μισθωτήριο που έχω; Με
ΔΕΗ κτλ πως γίνεται;;
Στην υποβολή μου στον πίνακα με τις συγκεντρωτικές δαπάνες βάζω τις αναλογες
δαπάνες για 12 μήνες;;
ΓΓ) αν δηλώσω ότι θα προσλάβω 2 υπαλλήλους αλλά τελικά μπορέσω μόνο έναν τότε
έχω ρίσκο απένταξης;
ΔΔ) στο έντυπο υποβολής ξεκινάω να γράφω κατ ευθείαν την επένδυση που προτείνω
παρ. 8.1 -8.5 ή πρέπει να συμπληρώσω κάτι και στην παρ 7;;
Σ ευχαριστώ πάαρα πολυ για την βοήθεια
Καλησπέρα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:
ΔιαγραφήΑ)Σαν υπό σύσταση επιχείρηση, δεν χρειάζεται να κάνεις απολύτως καμία έναρξη πριν την υποβολή. Άμα με το καλό εγκριθείς, απλά θα πρέπει να κάνεις την έναρξη σε επιλέξιμο ΚΑΔ πριν την πρώτη εκταμίευση επιχορήγησης.
Β) Τις λειτουργικές δαπάνες θα τις υποβάλεις απλά κατ'εκτίμηση, καθώς είναι αδύνατο να γνωρίζεις τα ποσά από πριν. Τα ποσά θα εξεταστούν και θα κριθούν ως εύλογα κατά την αξιολόγηση της πρότασης.
Όσο για την έδρα, θα πρέπει να είναι δηλωμένος επαγγελματικός χώρος.
Γ) Καθώς το προσωπικό βαθμολογείται κατά την αξιολόγηση, οποιαδήποτε μεταβολή επιφέρει μείωση της βαθμολογίας και ποινή επί της επιχορήγησης. Αν η βαθμολογία σου είναι χαμηλή, και μετά την μείωση πέσει κάτω από τη βάση, η επένδυση απεντάσσεται.
Δ) Η παράγραφος 7 αφορά υφιστάμενες επιχειρήσεις. Το πεδίο αυτό δεν θα υπάρχει στο πληροφοριακό σύστημα όταν επιλέξεις πως η πρότασή σου αφορά υπο σύσταση επιχείρηση.
Στη διάθεσή σου.
Καλησπερα κ μπραβο σου για ολη αυτη την βοηθεια που δινεις απο την σελιδα αυτην.. θα ηθελα να σε ρωτησω κ γω με την σειρα αν υπαρχει χρηματοδοτηση για νεους επιχειρματιες που θελουν να αγορασουν μια ηδη υπαρχουσα επιχειρηση..??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα, και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δυστυχώς η εξαγορά επιχείρησης δεν επιδοτείται, γενικότερα τουλάχιστον. Αν θέλεις, μπορείς να μου πεις το είδος της επιχείρησης και την περιοχή που ενδιαφέρεσαι, καθώς υπάρχουν κάποια πιο εξειδικευμένα προγράμματα με ειδικούς όρους που θα μπορούσαν ενδεχομένως να σε εξυπηρετήσουν.
Διαγραφήκαλησπερα θελω να ανοιξω μια επιχηρησει και θελω να παρω ενα δανειο μπορεις να μου προτινεις αν ξερεις καποια τραπεζα και αν ναι τι ειδους δανειο να παρω ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Δημήτρη.
ΔιαγραφήΠροτείνω να κοιτάξεις τις τράπεζες με τις οποίες συνεργάζεται το ΕΤΕΑΝ ( www.tempme.gr )για την παροχή εγγυητικής επιστολής, αλλά και πάλι, θα είναι πολύ δύσκολο ακόμη και να συνεννοηθείς μαζί τους.
Καθώς η ερώτησή σου είναι πολύ γενική, δεν μπορώ να προτείνω κάποιο είδος δανείου χωρίς να ξέρω τουλάχιστον την κατηγορία στην οποία ανήκει η δραστηριότητα για την οποία ενδιαφέρεσαι.
Να μου επιτρέψεις μια ερώτηση: γιατί ψάχνεις για δάνειο, και όχι κάποιο άλλο είδος χρηματοδότησης? Με δεδομένη την κατάσταση της αγοράς, είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δύσκολο να πάρεις δάνειο από τράπεζα, χωρίς ένταξη σε κάποιο πρόγραμμα. Θα πρέπει να είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος με ένα δυνατό business plan.
Στη διάθεσή σου.
οταν λες καποιο αλλο ειδος χρηματοδοτησεις οπως
Διαγραφήενα καφε μπαρ θελω να ανοιξω σε τι προγραμμα ακριβως πρεπει να ενταχθω απλα δεν εχω καμια ιδεα πανω σε αυτα τα θεματα ευχαριστω
ΔιαγραφήΛέγοντας άλλο είδους χρηματοδότηση εννοούσα όλα αυτά που γράφω σε αυτό το άρθρο: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2009/08/blog-post_17.html
ΔιαγραφήΑλλά αν ενδιαφέρεσαι για καφέ μπαρ, το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Όπως έχω πει και πολλές φορές παραπάνω, η δημιουργία καφέ μπαρ δεν χρηματοδοτείται.
Εκτός και αν βρίσκεσαι σε περιοχή που μπορεί να ενταχθεί στο αγροτουριστικό πρόγραμμα του μέτρου 313, που περιλαμβάνει ακόμη και καφέ μπαρ.
Αν θέλεις, πες μου σε ποια ακριβώς περιοχή βρίσκεσαι, για να σου πω αν μπορείς να ενταχθείς.
περιστερι δεν νομιζω ομως να εντασομαι σε καποιο προγραμμα οσον αφορα το δανειο απο τραπεζα η συμβουλη σου ποια ειναι να το αποφυγω και αν το αποφυγω ποιον τροπο μου προτεινης εσυ για να καλυψω το κεφαλαιο ποιυ μου λειπει ??
Διαγραφήποιος απο αυτους τους τρεις τεσσερεις τροπους που λεει εκει κατα την γνωμη σου ειναι ο καλυτερος για να καλυψω τα χρηματα που μου λειπουν
ΔιαγραφήΔυστυχώς φίλε Δημήτρη πολύ λίγες επιλογές έχεις για καφέ μπαρ στην περιοχή του Περιστερίου. Η πιαθνότερη λύση σε αυτή την περίπτωση είναι όντως το δάνειο, αλλά το αν θα σου εγκριθεί εξαρτάται περισσότερο από το αν θα καταφέρεις να παρουσιάσεις ένα ΠΟΛΥ δυνατό business plan, και βεβαίως από την πιστοληπτική σου ικανότητα. Μια άλλη λύση είναι και το leasing, που στην ουσία θε είναι σαν να "ενοικιάζεις" τον απαραίτητο εξοπλισμό. Αλλά τονίζω και πάλι, θα πρέπει να έχεις ένα πολύ καλό business plan.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να εκμεταλλευτώ το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που αφορά τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Όμως θα χρειαστώ έναν ειδικό κ έμπειρο σύμβουλο (και δεν ξέρω που να απευθυνθώ) αρχικά για να δω αν το δικαιούμαι και δεύτερον για την κατάρτιση του σχεδίου και την υποβολή της πρότασης. Μπορείτε να με βοηθήσετε? Ευχαριστώ πολύ
Λ.Β.
Καλησπέρα. Καθώς δεν θέλω να γράφω ονόματα συμβούλων εδώ ώστε να μην θεωρηθεί διαφήμιση, αν θέλεις, μπορείς να μου στείλεις ένα email λέγοντάς μου για ποια περιοχή της Ελλάδας σε ενδιαφέρει, και αν γνωρίζω κάποιον αξιόπιστο σύμβουλο κοντά σου, ευχαρίστως να σου τον κατονομάσω. Στη διάθεσή σου.
Διαγραφήκαλημερα ετοιμάζομαι να καταθέσω τα χαρτιά μου μέσω ενός συμβούλου για το έσπα στο κομμάτι του του τουρισμού ενοικιαζόμενα δωμάτια. το οικόπεδο είναι δικό μου, έχω τα υπόλοιπα χρήματα της επένδυσης αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι το εξής:μαζεύω 72 βαθμούς περίπου έχω ελπίδες να το πάρω?απο τι εξαρτάται αυτό?και αν ναι πότε θα ξεκινήσουν οι πληρωμές?παίζει ρόλο το πόσοι θα υποβάλουν αιτήματα?
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγγνώμη εάν κούρασα!
Καλησπέρα. Για να σου εξηγήσω πως λειτουργεί το σύστημα της βαθμολογίας, θα σου δώσω ένα παράδειγμα: είναι σαν τις πανελλήνιες. Βαθμολογούνται όλες οι προτάσεις, και περνάνε οι πρώτες κατά σειρά βαθμολογίας, έως εξάντλησης των αποθεμάτων. Οπότε, αν δεν οριστεί η βάση της βαθμολογίας, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων αν με 72 περνάς ή όχι. Αλλά γενικότερα, να γνωρίζεις πως τα χρήματα για πολλές περιφέρεις είναι ελάχιστα, οπότε θα πρέπει να στοχεύεις πολύ ψηλά. Θα πρέπει να προσπαθήσετε με τον σύμβουλό σου να ανεβάσετε την βαθμολογία όσο γίνεται, δίνοντας βαρύτητα στις βαθμολογούμενες ενέργειες και κατηγορίες δαπανών. Επίσης, πολύ προσοχή στο προσωπικό. Καλή επιτυχία.
ΔιαγραφήΚαλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για το πρόγραμμα «Ολοκληρωμένη παρέμβαση για την στήριξης της Γυναικείας Απασχόλησης μέσω ενίσχυσης της Επιχειρηματικότητας» του Επιχειρησιακού
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρογράμματος «Εθνικό Αποθεματικό Απροβλέπτων».
Ενδιαφέρομαι να ανοίξω μια ηλεκτρονική επιχείρηση διακίνησης τοπικών προϊόντων και θέλω να μάθω πρώτον εαν θεωρείται καινοτόμος δράση και δευτερον εαν με υποχρεώνει να κρατήσω την επιχείρηση για κάποιο χρονικό δαίστημα (σε περίπτωση που δεν πάει καλά γιατί είναι δύσκολοι οι καιροί)
Καλησπέρα. Θα πρέπει να τεκμηριώνεις επαρκώς την καινοτομία. Δεν αρκεί να αναφέρεις απλά τη δραστηριότητα της επιχείρησης. Χωρίς ανάλυση είναι απλά ένα δίκτυο διανομής υφιστάμενων προϊόντων μέσω internet. Οπότε στην πρότασή σου θα πρέπει να το αναλύσεις στο έπακρο, και να τεκμηριώνεις τα πάντα με στοιχεία. Το χρονικό διάστημα αν και δεν ορίζεται ξεκάθαρα από τον οδηγό συγκεκριμένα για την επιχείρηση, αφήνεται να εννοηθεί πως οι νέες θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν (όπως και η δική σου που θεωρείται δημιουργία απασχόλησης) θα πρέπει να διατηρηθούν για έναν χρόνο μετά την ολοκλήρωση.
ΔιαγραφήΣτη διάθεσή σου.
Να σου επισημάνω όμως το εξής: Πρόσεξε πως θα το παρουσιάσεις, γιατί αν ο στόχος σου είναι οι εξαγωγές των προϊόντων αυτών, ο οδηγός λέει ξεκάθαρα πως ΔΕΝ επιδοτούνται "ενισχύσεις για δραστηριότητες που σχετίζονται µε εξαγωγές προς τρίτες χώρες ή προς κράτη µέλη, ιδίως δε ενισχύσεις που συνδέονται άµεσα µε τις εξαγόµενες ποσότητες, µε τη δηµιουργία και λειτουργία δικτύου διανοµής ή µε άλλες τρέχουσες δαπάνες που σχετίζονται µε εξαγωγική δραστηριότητα".
ΔιαγραφήΝα πεις πως στοχεύεις την εγχώρια αγορά, αλλιώς θα απορριφθεί η πρότασή σου.
Ευχαριστώ πολύ, με βοηθήσατε πολύ. Επίσης ενημερώθηκα οτι δεν με καλύπτει σε περίπτωση που θέλω να εμπορευτώ γεωργικά προϊόντα όπως μέλι και ελαιόλαδο.
Διαγραφή...." Για πρόσθετη ασφάλεια, μπορείς να εκχωρήσεις απ'ευθείας το ποσό της επιδότησης στην τράπεζα, οπότε, τουλάχιστον το ποσό αυτό, θα το εξασφαλίζει (σχεδόν) και θα σου το εγκρίνουν πιο εύκολα."
ΔιαγραφήΜπορεί να γίνει αυτό?
Για το θέμα της απλής εμπορίας του ελαιόλαδου, θα έχω επίσημη απάντηση αύριο από το αρμόδιο υπουργείο για την γυναικεία επιχειρηματικότητα, γιατί έχω εντοπίσει ένα μικρό "παραθυράκι". Τους έχω στείλει ερώτημα.
ΔιαγραφήΘα ήθελα όμως να σου προτείνω και κάτι άλλο: Υπάρχει ένα πρόγραμμα επιδότησης που λέγεται "Μέτρο 323" από το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης, το οποίο έχει στις επιλέξιμες δραστηριότητες τον ΚΑΔ 47.11.10.05 -Λιανικό εμπόριο ειδών παντοπωλείου. Θα μπορούσες λοιπόν να χρηματοδοτήσεις την επένδυση με τον ΚΑΔ αυτόν, και στη συνέχεια να προσθέσεις τον ΚΑΔ της πώλησης μέσω internet, ώστε να κάνεις ακριβώς αυτό που θες. Η μόνη προϋπόθεση είναι να υλοποιηθεί η επένδυση σε μια από τις επιλέξιμες περιοχές που ορίζεται από τον οδηγό.
θα το βρείς εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/02/2-311-312-313-3.html
Όσο για την εκχώρηση, και βέβαια γίνεται, γι'αυτό και σου το πρότεινα... :) Η δηµόσια χρηµατοδότηση μπορεί να καταβληθεί απευθείας στις Τράπεζες για την χορήγηση ισόποσου βραχυπρόθεσµου δανείου που θα αντιστοιχεί σε µέρος ή στο σύνολο της δηµόσιας χρηµατοδότησης, που χρησιµοποιείται για την υλοποίηση του εγκεκριµένου προγράµµατος ή για την παροχή εγγυητικής επιστολής που απαιτείται για την εκταµίευση προκαταβολής της επιχορήγησης.
Διαγραφήδυστυχώς δεν με καλύπτουν οι περιοχές σε αυτήν την επιδότηση και απο μία γρήγορη ματιά βλέπω ότι καλύπτει το 35-60%. Θα περιμένω να δω τι γίνεται με το "παραθυράκι". Πάντων ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την βοήθεια.
Διαγραφήμπορείτε να μου πείτε εάν υπάρχει κάποια επιδότηση για φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης;για νέα επιχείρηση ή για hostel;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαρτάται κυρίως από το φύλο σου και την περιοχή που θέλεις να δραστηριοποιηθείς. π.χ. για τον τουρισμό, στο μέτρο 313 τα hostel είναι επιλέξιμα μόνο για τις περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης, ενώ στο πρόγραμμα των ΠΕΠ, σύμφωνα με το παράρτημα 2, επιλέξιμα είναι μόνο τα:
ΔιαγραφήΞενοδοχεία κλασικού τύπου, κατηγορίας 1, 2 και 3 αστέρων, δυναμικότητας σε κλίνες ≤100.
Ξενοδοχεία τύπου επιπλωμένων διαμερισμάτων, κατηγορίας 1, 2 και 3 αστέρων, δυναμικότητας σε κλίνες ≤100.
Ξενοδοχειακές μονάδες και λοιπές τουριστικές μονάδες που λειτουργούν σε παραδοσιακά ή διατηρητέα κτίρια , Ε, Δ και Γ τάξης, δυναμικότητας σε κλίνες ≤100.
Επιχειρήσεις ενοικιαζόμενων δωματίων, ενοικιαζόμενων επιπλωμένων διαμερισμάτων και μικτής μορφής ενοικιαζόμενων δωματίων και ενοικιαζόμενων επιπλωμένων διαμερισμάτων, όλων των κατηγοριών κλειδιών.
Τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες.
Τουριστικές επαύλεις.
Όσο για το φροντιστήριο, στα ΠΕΠ είναι επιλέξιμα μόνο τα εξής:
Υπηρεσίες ξενόγλωσσης εκπαίδευσης μέσω υπολογιστή
Υπηρεσίες φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
Υπηρεσίες σχολών Τεχνολογιών της Πληροφορίας (IT)
Υπηρεσίες εκπαίδευσης μέσω υπολογιστή
Στη διάθεσή σου.
Όσον αφορά το hostel πρόκειται για Λευκάδα και είμαι γυναίκα.Πού θα μπορούσα να απευθυνθώ για πληροφορίες ακόμα και αν δεν το ανοίξω με επιδότηση. Χίλια ευχαριστώ για τη βοήθεια.
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Η Λευκάδα δυστυχώς δεν βρίσκεται στις περιοχές που επιδοτείται η ίδρυση των hostel από το μέτρο 313.
ΔιαγραφήΕπίσης, δυστυχώς ούτε τα φροντιστήρια μπορούν να επιδοτηθούν από το πρόγραμμα γυναικείας επιχειρηματικότητας. Αν χρειάζεσαι περισσότερη καθοδήγηση και έχεις πολλά ερωτήματα για το πως μπορείς να ξεκινήσεις μόνη σου χωρίς χρηματοδότηση, μπορείς να μου στείλεις ένα email, ώστε να σου λύσω όποια απορία έχεις έστω τηλεφωνικά (γιατί είσαι πολύ μακριά από εμένα), και αν χρειαστεί να σου προτείνω κάποιον αξιόπιστο αν έχω κοντά στην περιοχή σου.
UPDATE: Μόλις διάβασα το μέτρο 311 του υπουργείου, και περιλαμβάνει καταλύματα στη Λευκάδα, αλλά μόνο για τις δημοτικές ενότητες Απολλωνίων, Σφακιωτών, και Καρυάς. Αν θέλεις να δραστηριοποιηθείς σε κάποια από αυτές, ΜΠΟΡΕΙΣ να επιδοτηθείς.
ΔιαγραφήΔικαιούχοι: Επαγγελματίες αγρότες, εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Αγροτών και Νέοι Γεωργοί
Καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελα μαζί με μία φίλη μου να ανοίξουμε ένα βιβλιοπωλείο στο νησί της Πάτμου και σκεφτόμασταν αν μπορούμε να πάρουμε κάποια επιδότηση!Το θέμα είναι ότι είμαστε άνεργες.Θα πρέπει να έχουμε και δικά μας χρήματα για να την πάρουμε και τι χρειάζεται για να κάνουμε τα χαρτιά μας?Τέλος, αξίζει στις μέρες μας το άνοιγμα μιας τέτοιας επιχείρησης?
Θα ήταν πολύτιμη η συμβουλή σας!Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Καλημέρα, και συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά μου διέφυγε το post σου!
ΔιαγραφήΣτο θέμα σου, το λιανικό εμπόριο βιβλίων δεν επιδοτείται. Αλλά, μπορείς να επιδοτήσεις την δραστηριότητα του χονδρικού εμπορίου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να πουλάς λιανική, απλά ό,τι αφορά την λιανική πώληση δεν θα επιδοτηθεί. Το πρόγραμμα που αφορά τα ανωτέρω θα το βρεις εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
Η επιδότηση ανέρχεται στο 50%, που σημαίνει πως το υπόλοιπο 50% θα πρέπει να το βάλετε εσείς. Μπορείτε όμως να ζητήσετε το 100% της επιδότησης ως προκαταβολή, με εγγύηση από το ΕΤΕΑΝ. Επίσης θα μπορείτε να πάρετε και τα υπόλοιπα χρήματα από δάνειο για να ολοκληρώσετε την επένδυση.
Τώρα, για τον αν αξίζει, προφανώς για να θέλετε να ανοίξετε κάτι τέτοιο έχετε εντοπίσει την ανάγκη αυτή στο νησί. Για να δώσω όμως μια πιο... επαγγελματική απάντηση, θα πρέπει να εξετάσω πολλούς παράγοντες, κάτι σαν ένα mini business plan. Θα χρειαστώ στατιστικά στοιχεία και για την περιοχή.
Όπως και να έχει, κατέβασε τον οδηγό του προγράμματος, δες αν πληροίς τις προϋποθέσεις, και μετά να αναλύσω περισσότερο αυτά που σου είπα πριν, γιατί κάποια θα σου φαίνονται δυσνόητα. Στη διάθεσή σου.
καλησπερα σας!!!σκεφτομαι να ανοιξω ενα πρατηριο αρτου δικαιουμαι καποια επιδοτηση απο τον οαεδ?ειμαι ανεργη 26 χρονων!!ποια ειναι η διαδικασια!!βοηθηστε με γιατι δεν ξερω απο αυτα!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Μπορείς να ανατρέξεις στο πρόγραμμα ενίσχυσης της γυναικείας επιχειρηματικότητας που θα βρεις εδώ στο blog: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html
ΔιαγραφήΚατέβασε τον οδηγό του προγράμματος, διάβασέ τον ώστε να διαπιστώσεις αν πληρείς τις προϋποθέσεις, και ότι χρειαστείς, στη διάθεσή σου.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ/ΥΠΟ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ 1-2 ΚΑΔ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ Ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΘΕΛΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΝΕ ΕΝΟΙΚΙΑΣΩ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΠΡΟΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (ΔΕΗ,ΕΥΔΑΠ,ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΕΝΟΙΚΙΟ) ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ..??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλησπέρα.
ΔιαγραφήΣύµφωνα µε τον οδηγό, µπορεί να υποβληθεί επενδυτική πρόταση σε ένα ή περισσότερους επιλέξιµους ΚΑ∆ της ίδιας Θεµατικής Ενότητας. Το επενδυτικό σχέδιο µπορεί να περιλαµβάνει δαπάνες για όλους τους προς ενίσχυση επιλέξιµους ΚΑ∆.
Για τις λειτουργικές δαπάνες, καθώς είναι αδύνατο να γνωρίζεις κατά την υποβολή το ακριβές ποσό των λογαριασμών που θα εκδοθούν μελλοντικά, τα υποβάλλεις κατ'εκτίμηση, και το ποσό που ζητάς θα εξεταστεί ως εύλογο κατά την φάση της αξιολόγησης της πρότασης.
Στη διάθεσή σου.
Moss σε υπερευχαριστώ για την βοήθεια...
ΔιαγραφήΦαντάζομαι κατ' εκτίμηση για σύνολο 12 μηνών ή κάθε μήνα?
Επίσης, θερμή παράκληση στην παρ 8.3 τί ακριβώς πρέπει να συμπληρώσουμε σχετικά με την σύνδεση της προτεινόμενης επένδυσης με τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της επιχ/σης?
Καλό βράδυ!!
Τίποτα φίλε μου...
ΔιαγραφήΝαι, ετήσια θα υπολογίζεται προφανώς. Ακριβή εικόνα για το πως καταχωρούνται στο σύστημα θα έχουμε όταν ανοίξει το πληροφοριακό σύστημα για τις υποβολές στις 25/2.
Στην παράγραφο 8.3 θα περιγράψεις συνοπτικά αλλά τεκμηριωμένα πως οι επένδυση που κάνεις, και οι δαπάνες που επέλεξες να κάνεις, θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη και δημιουργία μιας κερδοφόρας επιχείρησης. Θα πρέπει να διαβάσεις πολύ καλά το παράρτημα 13, που δείχνει τους συντελεστές βαρύτητας, ώστε να επιτύχεις τη μεγαλύτερη δυνατή βαθμολογία.
Καλή επιτυχία!
φίλε μου με ξέχασες απο τις 18 φεβρουαριου το ερωτημα μου για μια μοναδα... Λέγοντας μικρή μονάδα εννοώ 1 στρέμμα θερμοκήπιο για αρχη με προοπτική αύξησης των στρεμμάτων εφόσον υπάρχει ανάλογη ζήτηση απο χονδέμπορο. Το προιόν θα έιναι παραγωγή μαρουλιών για όλη τη διάρκεια του έτους.Δεν θα γίνετε κάποια μεταποίηση και η περιοχή μου είναι νομός μεσσηνίας.Σας ευχαριστώ και πάλι..(μηπως μπορεις να μου απαντησεις???)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε συγχωρείς φίλε μου, μου διέφυγε η απάντησή σου. Μόλις κοίταξα και τα προγράμματα του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης, και δυστυχώς δεν βρήκα κάτι σχετικό με αυτό που σε ενδιαφέρει που να τρέχει αυτή την στιγμή. Αν υπάρξει κάτι, θα το ανεβάσω εδώ στο Blog και θα σε ενημερώσω εδώ στο post σου. Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.
Διαγραφήκαλησπερα κ μπραβο σου για ολη την βοηθεια που δινεις απο δω μεσα.. θα κανοθμε με την κοπελα μου τα χαρτια της για την γυναικεια επιχειρηματικοτητα.. εχω διαβασει το οδηγο αλλα ψιλοχαθηκα με καποια δικαιολογιτικα.. θα σε παρακαλουσα αν ειναι ευκολο σας γνωστης του αντικειμενου να μας βοηθησεις οσο αφορα το τι χαρτια πρεπει να συγκεντρωσουμε.. περα απο τα την ταυτοτητα, ανεργεια κι αυτα, τα επομενα που εχουν σχεση με αδεια λειτουργιασ, ΔΟΥ κ πιστοποιητικα.. σ ευχαριστω εκ των προτερων..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και σε ευχαριστώ. Καταλαβαίνεις πως είναι δύσκολο να αναλύσω όλα τα δικαιολογητικά τα οποία είναι 12 ολόκληρες σελίδες. Αυτό που σε αφορά αύτη τη στιγμή είναι τα δικαιολογητικά της παραγράφου Α στο παράρτημα 3 του οδηγού, τα οποία είναι απλά και φαντάζομαι πως τα γνωρίζεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσεις ΜΕΤΑ την ένταξη. Όταν με το καλό ενταχθείς, πολλά από αυτά αφορούν φορολογικά έγγραφα για τα οποία θα σε καθοδηγήσει ο λογιστής της εταιρείας που θα σου κάνει την έναρξη. Όσο για τα υπόλοιπα, αν δεν έχεις κάποια στοιχειώδη γνώση για το τι αφορούν, μπορείς να με ρωτήσεις να σου εξηγήσω τι σημαίνουν κάποια από αυτά, αλλά πολλά είναι αδύνατο να σου τα εξηγήσω από εδώ. Θα χρειαστώ πολλές σελίδες και πολλές ώρες... Αν δυσκολεύεσαι τόσο, ισως θα χρειαστείς σύμβουλο για την διαχείρηση του φακέλου σου, που μάλιστα είναι επιλέξιμη δαπάνη μέχρι και το 20% της συνολικής πρότασής σου. Καλή επιτυχία.
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ ΣΕ ΑΝΕΡΓΕΣ ΓΥΝΕΚΕΣ.ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΟΓΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΜΙΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2500ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟ ΑΝΤΡΑ.ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ BUSINESS PLAN ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ?ΠΟΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΘΑ ΕΠΕΙΔΟΤΗΤΑΙ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και σας ευχαριστώ. Στην παράγραφο 9 του οδηγού του προγράμματος που μπορείτε να κατεβάσετε από το αντίστοιχο post, αναφέρονται αναλυτικά οι δικαιούχοι. Απ'όσα συμπαιραίνω από αυτά που μου γράψατε, είσαστε δικαιούχος.
ΔιαγραφήΜάλιστα, σαν ασφαλισμένη του ΟΓΑ, θα μπορέσετε να επιδοτηθείτε και από τα προγράμματα του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης, που θα βρείτε εδώ: http://e-epidotiseis.blogspot.gr/2013/02/2-311-312-313-3.html
Όσο για το business plan που ρωτάτε, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο γραφείο συμβούλων. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ λόγω... απόστασης. Το κόστος θα εξαρτηθεί από το business plan που θα ζητήσετε εσείς και το μέγεθος του επενδυτικού σχεδίου, γιατί μπορεί να είναι από μια απλή μελέτη, μέχρι ένα αναλυτικό επιχειρηματικό πλάνο με logistics, management και πολλά άλλα.
Στη διάθεσή σας.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας και συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε! Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είναι επιλέξιμοι οι παρακάτω ΚΑΔ: 1)85.59.19.10 Παράδοση Ιδιαιτέρων μαθημάτων &
ΑπάντησηΔιαγραφή2)85.59.11.01 Υπηρεσίες ξενόγλωσσης εκπαίδευσης μεσω υπολογιστή
για το πρόγραμμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Όλα τα παραπάνω με έδρα την οικία. Επίσης, αν γίνει έναρξη σε επιλέξιμο ΚΑΔ, υπάρχει δυνατότητα προσθήκης μη επιλέξιμου ΚΑΔ μετά την έγκριση του προγράμματος ή στο διάστημα των 18 μηνών, ή είμαστε υποχρεωμένοι να διατηρούμε μόνο επιλέξιμους ΚΑΔ μέχρι το τέλος του προγράμματος; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Για την γυναικεία επιχειρηματικότητα, δυστυχώς στην παράγραφο 9.2 του οδηγού (σελ. 14) λέει πως δεν μπορούν να υπαχθούν μεταξύ άλλων φροντιστήρια, εργαστήρια ή κέντρα ελευθέρων σπουδών.
ΔιαγραφήΣτο πρόγραμμα της Β'δράσης των ΠΕΠ (ΕΣΠΑ) όμως, ο ΚΑΔ 85.59.11.01 Υπηρεσίες ξενόγλωσσης εκπαίδευσης μεσω υπολογιστή ΕΙΝΑΙ επιλέξιμος.
Οπότε μπορείς να επιδοτηθείς από εκεί, το οποίο μάλιστα σε συμφέρει περισσότερο γιατί θα χρειαστείς εξοπλισμό για την δραστηριότητα αυτή, και όχι μόνο λειτουργικές δαπάνες που επιδοτεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα.
Τους μη επιλέξιμους ΚΑΔ μπορείς και να τους έχεις από την αρχή, δεν σου το απαγορεύει κανείς. Η επιδότηση όμως που θα πάρεις, θα πρέπει να αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον επιδοτούμενο ΚΑΔ. Αν διαθέτεις μη επιλέξιμους κατά τον έλεγχο, θα ελεγχθεί η συσχέτιση των δαπανών που θα κάνεις με τις υπόλοιπες δραστηριότητες, και αν σχετίζονται, ο ελεγκτής θα πρέπει να σου τις αφαιρέσει. Αν δεν τους έχεις όμως κατά τον έλεγχο, δεν θα υπάρχει τίποτα να τις συγκρίνουν. ;) Αν βέβαια δεν σχετίζονται με τους άλλους ΚΑΔ, δεν έχεις κάτι να φοβάσαι. Στη διάθεσή σου.
Ειλικρινά, τον τελευταίο μήνα έχω κάνει ΤΟΣΑ τηλέφωνα προσπαθώντας να πάρω μια απάντηση, που πραγματικά η βοήθεια σας είναι πολύτιμη. Συγκεκριμένα έχω ένα οικοδιδασκαλείο απο τον 9/2012 με ΚΑΔ φροντιστηριου απο λάθος λογιστή. Αυτό που μου είπαν σε ημερίδα του ΕΦΕΠΑΕ (γιατι πήγα κι εκεί!) ήταν πως αυτό που κάνω επιδοτείται εφ'οσον δεν προκειται για φροντιστηριο(έδρα την οικία), αλλά πρεπει να το "ονομασω" με το σωστό ΚΑΔ. Πως όμως; Ισως 85.59.19.07 Υπηρεσίες καθηγητή; Ισως 85.59.19.10 Υπηρεσίες Ιδιαίτερων μαθημάτων; Ισως 74.30.11 Υπηρεσίες μετάφρασης; (γιατι το κάνω κι αυτό). Ισως κάπως αλλιως; Δυστυχώς στο ΠΕΠ δεν μπορω να ενταχθώ γιατι δεν εχω εναρξη φροντιστηριου, αφου ΔΕΝ είμαι φροντιστήριο! Αφηστε, ο,τι και να σας πω είναι λίγο. Αν έχετε χρόνο και κάτι να προτείνετε, πραγματικά θα με βοηθούσε περισσότερο απ'οσο φαντάζεστε!
ΔιαγραφήΜην ανησυχείς, όλοι μπερδεύονται έτσι, και δεν παίρνουν ποτέ συγκεκριμένες απαντήσεις. Στο θέμα σου λοιπόν, θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος και περιεκτικός:
ΔιαγραφήΚατ'αρχήν στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, είσαι επιλέξιμη? Γιατί προφανώς δεν είσαι άνεργη. Οπότε για να είσαι δικαιούχος, σαν αυτοαπασχολούμενη, θα πρέπει το δηλωθέν εισόδημά σου να είναι κάτω από το όριο της φτώχειας, όπως αυτό ορίζεται από την ΕΛΣΤΑΤ.
Στο ΠΕΠ μπορείς πάντως να ενταχθείς, παίρνοντας επιδότηση για να ανοίξεις φροντιστήριο εκτός οικίας, σε έναν ή και τους δύο αυτούς ΚΑΔ:
85.59.11.01 Υπηρεσίες ξενόγλωσσης εκπαίδευσης μέσω υπολογιστή
85.59.11.02 Υπηρεσίες φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
Είναι οι μόνοι δύο επιλέξιμοι.
Δεν πειράζει που δεν διαθέτεις τους ΚΑΔ αυτούς τώρα, μπορείς να τους δημιουργήσεις πριν την υποβολή της πρότασης.
Δεν είμαι άνεργη αλλά είμαι επιλέξιμη λόγω χαμηλού εισοδήματος. Το φροντιστήριο δεν θα μ'ενδιέφερε στην παρούσα φάση έτσι κι αλλιώς. Κατα την κρίση σας, για το συγκεκριμένο πρόγραμμα της γυναικείας επιχειρηματικότητας, θα μπορούσαν να είναι επιλέξιμοι κάποιοι απο τους ΚΑΔ 85.59.19 ή 74.30.11 ;
ΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΑΝΕΡΓΟΣ Κ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ,FAST FOOD ΣΝΑΚ ΜΠΑΡ,ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ?ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΑΝΕΙΟ?ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Κ ΛΕΙΠΟΥΝ 10000 ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΞΟΔΑ (ΕΝΑΡΞΗ ΝΟΙΚΙΑ Κ.Α),ΘΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΡΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και συγχαρητήρια γι αυτό που κάνεις εδώ μέσα!!Με λένε Ελισάβετ ,είμαι 47 και θέλω να ιδρύσω νεα επιχείρηση στην κρήτη ,συγκεκριμένα εργαστήρι διακοσμητικής ζωγραφικής (μεταποίηση),και λιανικό εμπόριο συναφών ειδών.Ανήκω στην υποδράση 2 του προγραμματος που θα ξεκινήσει πρώτη Μαρτίου,νομίζω πλοιρώ τις προυποθέσεις.Το πρόβλημά μου είναι πως δεν έχω καθόλου χρήματα και πως δεν καταλαβαίνω πόση θα είναι η συμμετοχή μου και με ποιο τρόπο.Ενώ διάβασα τα ποσοστά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη ,έχει να κάνει με την κακή μου σχέση με τα μαθηματικά.Αν μπορείς να με πληροφορήσεις πρακτικά με το οικονομικό κοματι της όλης διδικασίας θα το εκτιμούσα ταμάλα.Η επιδότηση ειναι αν δεν κάνω λάθος από 10.000 ως 20.000 συν 12.000 αν προσλάβω την άνεργη κόρη μου.Για να έχεις μια εικόνα αν το άνοιγα με δικά μου χρήματα ο προυπολογισμός δεν θα ξεπερνούσε τα 7.000 -8.000 ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγνώμη σε όσους δεν πρόλαβα να απαντήσω απόψε. Καθώς είναι πολλά τα ερωτήματα, θα συνεχίσω αύριο μετά το απόγευμα, και θα προσπαθήσω να σας προλάβω όλους. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό σας βράδυ.
Καλησπερα,κ μπραβο για τις απαντησεις που μας δινετε.Ειμαι 23 χρονων,απο την λαρισα κ σκεφτομαι να ανοιξω κομμωτηριο.Ρωτησα σε καποιο συμβουλευτικο-λογιστικο γραφειο κ μου ειπαν οτι με το προγραμμα της γυναικειας επιχειρηματικοτητας,μπορω να καλυψω δαπανες δεκο,ενοικια,διαφημιση κ +12000ευρω για υπαλληλο.μου ειπαν επισης οτι υπαρχει δυνατοτητα να μπω σε προγραμμα εσπα κ ταυτοχρονα σε προγραμμα του οαεδ το οποιο καλυπτει τον εξοπλισμο.αληθευει κατι τετοιο??
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορώ να συμμετέχω σε περισσότερα από ένα προγράμματα ταυτόχρονα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με τον κανόνα de minimis μία επιχείρηση δεν μπορεί να λάβει κρατική ενίσχυση άνω των 500.000,00€ ανά τριετία. Αυτό σημαίνει ότι αν το άθροισμα των χορηγήσεων (από την συμμετοχή σας σε προγράμματα) που έχετε δεχτεί την τελευταία τριετία είναι μικρότερο του παραπάνω ποσού, μπορείτε να συμμετέχετε σε περισσότερα του ενός προγράμματος ταυτόχρονα.αυτο σημαινει οτι μπορω να παρω επιδοτηση απο εσπα κ οαεδ ταυτοχρονα οπως ειπα κ πιο πανω?
Καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκεφτόμαστε να ανοίξουμε μια καφετέρια(οικογενειακή επιχείρηση).Δικαιούμαι επιδότηση από το ΕΣΠΑ για να την βαλω στο ονομα μου και αν ναι τι χρειαζεται; Δεν έχω κάρτα ανεργίας..Πρεπει να βγαλω καρτα και να ειμαι καποιο χρονικο διαστημα στον οαεδ γραμμενος η δεν παιζει ρολο; Ειμαι 24 ετων
Ευχαριστώ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΑ ΤΟ Blog ΣΟΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ! ΩΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΨΑΧΝΩ ΣΕ SITE ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΡΗ! ΕΧΩ ΚΑΡΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΣΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ! ΩΣΤΟΣΟ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ! ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΨΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!
καλησπερα ειμαι ανεργοσ 3 χρονια θελω να ανοιξω ενα μαγαζι δικο μου αλλα δεν εχω τα λεφτα για να ξεκινησω υπαρχει καποιο προγραμμα επιδοτουμενο για να κανω μια νεα αρχη ευχαριστω.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Moss και συγχαρητήρια για το blog
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά μρ υποβολή για υπό σύσταση επιχείρηση, βλεπω στον οδηγό την απλή εξίσωση όπου επί ποινής αποκλεισμού πρέπει 1+2+3+4+5+7>50% του συνολικού προυπολογισμού ή της επιχορήγησης?
Επίσης σχετικά με δαπάνες προβολής αν εγώ θα ξοδέψω 10,900 ευρώ μπορώ να επιχορηγηθώ για τα 10,000 ή το 50% δηλαδή τα 5,450???
Για να κλείσω το πινάκιο με τα συνολικά ποσά και έπειτα ακριβώς δίπλα τα επιχορηγούμενα ποσά, πρέπει απλά το συνολικό να το κάνω 50% για επιχορήγηση(εκ΄τος λειτουργικών 40%) και μετά να δώ αν ξεπερνώ τα ανώτατα όρια? Πως ακριβώς θα διευκόλυνε?
Ευχαριστώ!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΒΟΙΑ,ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΑΡΜΑ ΕΚΤΡΟΦΗΣ ΚΟΥΝΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΕΣΠΑ,Η ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήmoss συγχαρητηρια καταρχην για την προσπαθεια που κανεις απο εδω παρεχοντας δωρεαν τοσες χρησιμες πληροφοριες. αυτο που θελω να σε ρωτησω ειναι: ποσα χρηματα θα δωσουν στο κομματι του τουρισμου στην κεντρ.μακεδονια και τι θα μπορουσε να θεωρηθει ως καινοτομια σε ενοικιαζομενα δωματια που δινουν ιδαιτερη βαρυτητα οι αξιολογητες?δωσε μου εαν μπορεις ενα παραδειγμα καινοτομιας πανω σε αυτο..ευχαριστω πολυ και παλι συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου αυτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγνώμη που δεν έχω απαντήσει τόσες μέρες, αλλά απ'ότι φαίνεται σε κάποιους δεν αρέσει αυτό που κάνω και με έκαναν report, και έτσι το google είχε μπλοκάρει τον λογαριασμό μου.
Θα ξεκινήσω να σας απαντάω πάλι αύριο το απόγευμα με χρονική σειρά προτεραιότητας, και ελπίζω να σας προλάβω όλους.
Καλό σας βράδυ.
Καλησπέρα, πολύ χρήσιμη η συζήτηση που γίνεται! Είναι σημαντική για όλους μας η ενημέρωση πάνω σε θέματα επιδοτήσεων, ιδιαίτερα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βρισκόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι νέος μηχανικός και με τη σειρά μου θα ήθελα να ενημερωθώ πάνω σε ζητήματα που αφορούν στο πρόγραμμα επιδοτούμενης πρόσληψης άνεργων πτυχιούχων ΑΕΙ, ΤΕΙ (επιδότηση 25ευρώ τη μέρα για 25 εργάσιμες το μήνα και για 24 μήνες).
Θα ήθελα βάσει οικονομικών στοιχείων να καταλάβω τα πλεονεκτήματα που δίνει το πρόγραμμα τόσο στον εργοδότη όσο και στον ενδεχόμενο υπάλληλο προς πρόσληψη.
Φορολογείται και ο εργοδότης και ο εργαζόμενος για τα χρήματα αυτά; Υποχρεούται ο εργοδότης να καλύψει τις εισφορές προς ασφαλιστικό ταμείο ΤΣΜΕΔΕ του εργαζόμενου;
Με έχει προβληματίσει η μη απορρόφηση των θέσεων μέχρι τώρα ενώ το πρόγραμμα τρέχει από τον περασμένο Ιούλιο.
φαίνεται πως μπροστά στα συμφέροντα κάποιων ,το οτι βοηθάς δεκάδες ανθρώπους με τις γνώσεις σου απλά τους είναι αδιάφορο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσε που τελικά αυτοί που σε πολεμούν πιθανότατα να έχουν κάποιο όφελος απο τη δουλειά σου γιατί γνωστοποιείς επομένως άδικα σε πολεμούν.Εύχομαι να μπορέσεις να συνεχίσεις να προσφέρεις Μοςς.
καλησπερα... θα ηθελα με τη σειρα μου να σε ρωτησω κ γω καποια πραγματα.θελω να ανοιξω ιχθυοπωλειο σε χωριο του ηρακλειου κρητης και να προσλαβω υπαλληλο τον αντρα μου μιας κ ειμαστε ανεργοι κ οι δυο. το προβλημα ειναι οτι δε ξερουμε με ποιο τροπο μπορουμε να εξασφαλισουμε εξοπλισμο. καποιος μας ειπε για leasing....συμφερει?τι ειναι ακριβως? ρωταω μιας και σκεφτομασταν να παρουμε εξοπλισμο με τα πρωτα χρηματα που θα μας δοθουν αν και απ'οτι εχω καταλαβει ουτε αυτο παιζει μιας και με ενημερωσε γνωστος οτι για να παρεις λεφτα πρεπει να καταθεσεις λογ/μους, ασφ.εισφορες κτλ και να ειναι κ εξοφλημενα... ισχυει? αλλιως τι τροπος υπαρχει? εχεις καποιο προγραμμα υποψη? σ'ευχαριστω εκ των προτερων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα! Θέλω να καταθέσω φάκελο για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Έχω κάνει ήδη έναρξη χρησιμοποιώντας το σπίτι μου (παραχώρηση). Η απορία μου είναι η εξής: μπορώ να νοικιάσω ένα άλλο σπίτι και να κάνω μεταφορά έδρας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και καλή εβδομάδα! Θέλω να πάρω την επιδότηση για υπο συσταση επιχειρήσεις στο τομέα της φωτογράφισης και την ψηφιακή επεξεργασία εικόνας- έχω ηδη βρεί τα αντιστοιχα κλειδιά ΚΑΔ. πιστέυεις οτι: 1. θα καταφέρω να φτιαξω το Business plan μονη μου ή θα χρειαστώ συμβουλο
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Οτι η πρόταση μου ειναι αρκετά καινότομη ωστε να μου δώσουν τα χρήματα, αφού απασχολώ σε πρώτη φάση μόνο τον εαυτό μου και τους συνεργάτες θα τους προσλαμβάνω με συμβαση έργου, δηλ. όποτε τους χρεαστώ
3. Εαν χρεαστώ συμβουλο, αναλαμβάνεις εσύ, και υπο ποιούς όρους
Ευχαριστώ πολύ!
καλησπερα.Εχω καρτα ανεργειας 2 χρονια. Ενδιαφερομαι για τον τομεα της εστιασης περισσοτερο ή και του λιανικου εμποριου,ετσι ωστε να ανοιξω δικη μου επιχειρηση.Αναμενεται καποιο προγραμμα? υ.γ Μπορειτε να μου διευκρινισετε η εστιαση πχ τι περιλαμβανει? γιατι διαβαζω πιο πανω οτι τα καφε-σνακ κτλ δεν εντασσονται,εστιαση ομως δεν ειναι μαγαζια τυπου εβερεστ πχ κτλ?? τι εννοουμε με τον ορο εστιαση γιατι θα μας τρελανουν........μονο οι ταβερνες και οι πιτσαριες?? ευχαριστω εκ των προτερων!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα!θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζεται σχετικα με επιδοτηση εσπα για κατασκευη κοσμηματων στο σπιτι..τι υποχρεωσεις θα εχω κ εαν επιστρεφω τα χρηματα πισω καποια στιγμη...ευχαριστω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας... Κι εγώ για την επιδότηση εσπα για την κατασκευή κοσμημάτων ενδιαφέρομαι... Ξέρετε αν και πότε πρέπει να κάνω έναρξη επαγγέλματος; Και επίσης από πότε διαγράφεται η κάρτα ανεργίας μου... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,καταρχάς μπράβο γιἀυτο που κάνετε. Είναι πραγματικά σπουδαίο. Είμαι νέα αρχιτέκτονας με εκκαθαριστικό 6.000 ευρώ και φυσικά όχι επειδή τα υπόλοιπα τα παίρνω "μαύρα".. Ο πατέρας μου έχει ένα πατρικό σπίτι σε χωριό της Πελλοπονήσου το οποίο σκέφτομαι να μετατρέψω σε ξενώνα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να ενταχθώ στο πρόγραμμα λόγω επαγγέλματος και αν το σπίτι θα πρέπει να είναι στην ιδιοκτησία μου ή αν αυτό δεν παίζει ρόλο. Επίσης θα χρειαστεί να γίνει μια προσθήκη στο κτίσμα προκειμένου να μετατραπεί σε ξενώνα, αυτή εντάσσεται στο επιχειρηματικό πλάνο; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα!θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να επιδοτεί χώρους εστίασης,για παράδειγμα κρεπερι! ευχαριστώ πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφή